vorbesc cu Tine

prefer sa fiu sarac, dar cu Tine. probabil niciodata nu voi fi bogat in viata asta astfel incat sa-mi permit masini luxoase, sau vile frumoase, poate nici un celular cu camera, insa ITI MULTUMESC DOAMNE ca nu le am. Stiu de ce ai decis asa, poate ca ma abateau prea mult de la Tine si caile Tale, poate ca ma poticneam in ele, insa cu siguranta lipsa lor ma indreapta spre Tine.

si cand ma gandesc ca UNUL SINGURUL TAU FIU a invatat din suferinta ! si apoi ma mai gandesc ce sacrificii de nedescris ai facut pentru UNUL CA MINE: sa-TI renegi FIUL UNICUL din cauza unui netrebnic neascultator ce se manie din fiecare pas pe care el nu-l vrea/doreste ? ce te leapada de ori-de-cate-ori poate. Cum i se aprinde pofta nici nu se mai gandeste la Tine. Cum ai putea sa-ti intorci FAŢA de la singurul Tau fiu pentru unu ca asta [ca mine] ? Sa-ti renegi FIUL, sa IL parasesti la greu, tocmai cand acesta are mai mare nevoie de Tine, tu sa-I intorci spatele tocmai pentru unul ca mine ? Oare cine-s eu sa platesti atata ? nu as fi facut ca tine, nu cred ca aveam tăria ! Totusi, acest sacrificiu nu e facut de ambele parti.

Sunt destinat a suferi - teoria budista. Cu cat sufar mai mult cu atat ma apropii mai mult de tine, cu cat ma sacrific mai mult cu atat devin asemenea Tie.

prefer sa traiesc ca acum, fara un acoperis al meu sub cap, ci doar unul temporar, de azi pe maine, tocmai pentru a nu avea iluzia ca traiesc vesnic aici. Adevarul e ca in acest fel imi amintesc zilnic ca sunt un calator in lumea asta, adevarata mea casa e dincolo de materie, langa Tine.

"suferintele de-o clipa din lumea asta nu-si au locul langa slava viitoare"

poate ca nu e chiar asa cum "simtim" noi de obicei, iar cei care sunt "plouati" zilnic cu tot felul de "probleme" de fapt sunt "binecuvintatii" viitorului, aurul sclipitor in urma procesului de purificare. Dar exista oameni ce au vestit ca urmeaza pe EL, si totusi fug de "purificare" ?

exista oare cetateni ai cerului care iubesc Pamantul si doresc sa stea vesnic pe el ? dar cum pot sta pe un taram temporar supus altor reguli decat cele ceresti [firea pamanteasca si poftele ei] ?

prefer painea cea din fiecare zi sa mi-o dai, pentru a realiza dependenta mea de Tine. Nu-mi da totul odata ca mai apoi sa-mi iei la fel. Da-mi putin cate putin la fel cum stapanul da la pui zilnic mancare pentru a trai.

Depind de TINE. prefer asta in ciuda bogatiei lumii acesteia pentru ca , cu toate ca ma leg de acest firicel de credinta, e cel mai palpabil si real in mijlocul materiei halucinatorii.

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador

Cazul Pustan