Eu sunt cu tine

Domnul i S-a arãtat chiar în noaptea aceea si i-a zis: „Eu Sunt Dumnezeul tatãlui tãu Avraam; nu te teme, cãci Eu Sunt cu tine; te voi binecuvânta si îti voi înmulti sãmânta, din pricina robului Meu, Avraam.” Gen26:24 

Iatã, Eu Sunt cu tine; te voi pãzi pretutindeni pe unde vei merge si te voi aduce înapoi în tara aceasta; cãci nu te voi pãrãsi, pânã nu voi împlini ce-ti spun.” Gen28:15
 
nu te teme, cãci Eu Sunt cu tine; nu te uita cu îngrijorare, cãci Eu Sunt Dumnezeul tãu; Eu te întãresc, tot Eu îti vin în ajutor. Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare. Is41:10 

Nu te teme de nimic, cãci Eu Sunt cu tine, Eu voi aduce înapoi neamul tãu de la rãsãrit, si te voi strânge de la apus. Is43:5 

Nu te teme de ei; cãci Eu Sunt cu tine ca sã te scap, zice Domnul. Ier1:8 

Ei vor lupta împotriva ta, dar nu te vor birui; cãci Eu Sunt cu tine, dar nu te vor birui; cãci Eu Sunt cu tine, ca sã te scap, zice Domnul.” Ier1:19 

Cãci Eu Sunt cu tine, zice Domnul, ca sã te izbãvesc; voi nimici pe toate neamurile printre care te-am risipit, dar pe tine nu te voi nimici; te voi pedepsi cu dreptate, nu pot sã te las nepedepsit.” Ier30:11 

„Nu te teme, robul Meu Iacov, zice Domnul; cãci Eu Sunt cu tine. Voi nimici toate neamurile printre care te-am împrãstiat, dar pe tine nu te voi nimici; ci Te voi pedepsi cu dreptate, nu pot sã te las nepedepsit.” Ier46:28

cãci Eu Sunt cu tine; si nimeni nu va pune mâna pe tine, ca sã-ti facã rãu: vorbeste, fiindcã am mult norod în aceastã cetate.” Fap18:10

I AM WITH YOU, location : karlsruhe - thomasho... 
Image by kwerfeldein via Flickr

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Cazul Pustan

raspunsuri conquiztador

Biblia vs Cartea lui Mormon