Mesaje de incurajare din Biblie

Versete din Biblie, spre mangaiere:

Acestea vi le-am grait, ca intru Mine pace sa aveti. In lume necazuri veti avea; dar indrazniti. Eu am biruit lumea. (Ioan 16:33)

Veniti la Mine toti cei osteniti si impovarati si Eu va voi odihni pe voi. (Matei 11:28)

Si le spunea o pilda cum trebuie sa se roage intotdeauna si sa nu-si piarda nadejdea (Luca 18:1)

Si aceasta este increderea pe care o avem catre El, ca, daca cerem ceva dupa vointa lui, El ne asculta. Si daca stim ca el ne asculta ceea ce ii cerem, stim ca dobandim cererile pe care I le-am cerut (1 Ioan 5:14)

... la Dumnezeu insa toate sunt cu putinta (Matei 19:26)

Iar Dumnezeu a tot harul [...]. El insusi, dupa ce veti suferi putina vreme, va va aduce la desavarsire, va va intari, va va imputernici, va va face neclintiti. (I Petru 5:10)

[...] insusi Dumnezeu a zis: "Nu te voi lasa, nici nu te voi parasi" (Evrei 13:5)

Lasati-i Lui toata grija voastra, caci El are grija de voi (1 Petru 5:7)

Domnul este pastorul meu: nu voi duce lipsa de nimic. El ma paste in pasuni vrezi si ma duce la ape de odihna; imi invioreaza sufletul si ma duce pe carari drepte, din pricina numelui Sau.Chiar de-ar fi sa umblu prin valea umbrei mortii, nu ma tem de nici un rau, caci Tu esti langa mine.Toiagul si nuiaua Ta ma mangaie. Tu imi intinzi masa in fata dusmanilor mei; imi ungi capul cu untdelemn si paharul meu este plin de da peste el. Da, fericirea si indurarea ma vor insoti in toate zilele vietii mele si voi locui in Casa Domnului pana la sfarsitul zilelor mele

Aruncă spre Domnul grija ta şi El te va hrăni (Psalmul 54:25 / Psalmul 55:22, depinde de traducere);


E cineva bolnav intre voi? Sa cheme preotii si sa se roage pentru el, ungandu-l cu untdelemn, in numele Domnului. Si rugaciunea credintei va mantui pe cel bolnav si de va fi facut pacate se vor ierta lui. (Iacov 5:14,15)

www-crestintotal-ro-762

Comentarii

Articole Populare

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador

Diigo

Cazul Pustan