Tabara Adapostul – Rusca Montana

Acum 8 ani mi-am luat inima-n dinți și am participat și eu la această tabără (creștină). E o adevărată provocare. Eram în vacanță, în clasa a XI-a și am acceptat provocarea. Daniel m-a invitat. Părinții s-au împotrivit. La început. Nu știau că acolo mă voi întâlni cu Autorul Bibliei. Nici eu. Am văzut o perspectivă nouă de a privi și a trăi Viața și am început să o aplic. În tabără se organizează diverse activități: fotbal, volei, basket, etc. Există terenuri speciale.

Îmi plăcea dimineața, când se dădea trezirea și cânta cocoșul/trompeta (în boxe) cum săream cu toții să nu întârziem la exercițiile de înviorare. Apoi alergam 30 de min. pe terenul imens al taberei, de-a lungul râului. Îmi mai amintesc cum jucam șah, monopoly și diverse alte jocuri majoritatea de echipă. Cel mai mișto a fost găsirea unor indicii pe parcursul a 10 km. O zonă minunată, înconjurată de munți cu siguranță nu te vei plictisi în compania unor oameni așa inventivi ca organizatorii.

 

Participă și tu !

Tema: Schimbare !

Perioada: 19-24 iulie

Condiții: peste 13 ani

Detalii: 0740.532.731 (Tudi)

Poze din tabăra de anul trecut aici.

35267_1479255374265_1020206147_1359463_2343647_n

Comentarii

Articole Populare

raspunsuri conquiztador

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

Diigo