Cine copiaza quizurile si le pun la ei pe blog ?

Am instalat blogcopy pentru 6 ore pe blog pentru că am observat că sunt mulți care copiază întrebările și le postează pe siteul lor și câteodată uită să șteargă linkul “alte quizuri”. Secțiunea de mai jos e pusă degeaba pentru că nimeni n-o respectă:

000

Așa că m-am gândit să fac pasul următor. Toți cei care nu respectă regulile pentru copierea conținutului de pe acest blog i-am monitorizat cu BlogCopy și a ieșit așa:

001

002

Eu credeam că afișează și destinația cuvintelor copiate, dar nu e așa. Prin urmare nu-mi este util acest tool. Mi-am făcut o imagine asupra cuvintelor copiate și nu pot activa un script care nu mai permite copierea textului de pe pagină pentru că mulți copiază codurile de pe site. Știu că astfel de oameni încalcă legea și voi continua monitorizarea acestora și de ce nu, poate voi ajunge și în instanță.

 

003

Comentarii

Articole Populare

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

raspunsuri conquiztador

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari