Ce cadou să aleg de sarbatori ?

2010_11_29_23_55_000Știind că e pasionată de tehnologie, stând toată ziua cu ochii-n calculator și văzând că vechiul ei laptop e chiar uzat avându-l de cel puțin 2 ani m-am gândit că cea mai bună idee ar fi să-i cumpăr iubitei mele o jucărie a secolului în care trăim. Deci, ce ar fi mai util decât un laptop ? Pe lângă acest fapt în delegațiile de la servici îi poate fi de folos mai mult decât o bentiță sau o sandală ori o cizmă nu pentru că aceste cadouri ar fi recomandate unor persoane de gen feminin ci pentru că le are și cu toate că știu că n-ar strica să aibe 10 perechi din fiecare ci pentru că apreciez utilitatea unor cadouri în detrimentul altor caracteristici de acest gen.

Dar ce tip de laptop să-i cumpăr ? Păi ea a avut un DELL și s-a plâns că-i face figuri bateria și sistemul de ventilație. Înainte de asta a avut și un Toshiba și a rămas puțin dezamăgită datorită faptului că nu a trecut un an și a trebuit să-l ducă la garanție din cauza display-ului. Bazându-mă pe experiența mea de om pățit cu aceste produse însă citind și pe forumuri am văzut că un raport excelent între calitate și preț îl au produsele ASUS. Păi ce ar fi mai bun decât un ASUS ? Acum serios, știți voi ceva care să nu coste o avere și să-și îndeplinească funcția la performanțe înalte altul decât ASUS ?

Și uite așa am căutat pe internet despre furnizorii ASUS. Am găsit mai mulți însă un singur magazin mi-a atras atenția în mod deosebit pentru că am găsit prețuri pe măsura așteptărilor. Dau click pe laptopuri și găsesc splendoarea asta:

2010_11_29_23_17_000

Dacă aș fi director ăsta ar fi primul meu moft: să-mi cumpăr bijuteria de mai sus. Dar cum sunt un simplu programator îmi permit să mai aștept câteva luni să am toți banii înainte de a cumpăra pentru că n-am încredere în cămătarii legali numiți bănci. După lungi căutări îmi atrage atenția – de fapt îmi sare în ochi – Notebook-ul Asus N61VG-JX160V Core2 Duo T5900 320GB 4096MB.

2010_11_29_23_25_001

E cea mai bună opțiune pentru mine. Are dimensiuni sexi: 384 x 265 x 278-37.3 mm deci arată foarte bine, are un design absolut fascinant, o garanție de 2 ani și e foarte ieftin comparativ cu hardware-ul din interior:
Cu un design modern si stilat, notebook-ul Asus N61VG-JX160V se adreseaza utilizatorilor care doresc un device mobil performant si in acelasi timp fiabil. Display-ul de 16" High Definition, alaturi de placa grafica nVidia GeForce GT220M va reda imagini de o calitate impecabila.
Procesorul Intel Core 2 Duo de 2,2 Ghz cu un cache Level 2 de 2MB împreună cu cei 4GB de memorie DDR2 pe cele 2 sloturi existente pot face o treabă bună chiar și cu cele mai complexe programe software gen AutoCad sau framework-urile existente, iar pentru o pauză nu strică un joc de strategie de ultimă generație. Iar displayul de 16 inch WXGA HD având o rezoluție de 1366 x 768 pixeli, ce are implementată tehnologia ColorShine împreună cu placa video nVidia GeForce GT220M cu o memorie video dedicată de 1GB nu poate fi decât ceea ce îmi doream. Un produs cu care poți face performanță.

2010_11_29_23_55_000

Însă nu s-a terminat aici, pentru că pe lângă mai are HardDisk Sata de 320GB la 7200 de rotații pe minut. Adică viteză nu glumă. Apoi o unitate optică DVD-RW SuperMulti și difuzoare încorporate Altec Lansing precum și tehnologia SRS Premium Sound. Iar cireașa de pe tort e ceea ce am lăsat la urmă: acumulatori Lithium-Ion 6 celule adică tocmai ce are ea nevoie și ce n-are vechiul ei laptop. Pe lângă asta are și sistem de operare Windows 7 Home Premium și Geanta și Mouse incluse ca accesorii precum și o greutate de doar 2.71 Kg. Hai că am plecat să pregătesc surpriza.
ps: superBlog 2010

Articole Populare

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

raspunsuri conquiztador

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari