Despre SuperBlog 2010

1. Ce ti-a placut la Superblog 2010?
2. Ce te-a facut sa participi pana la final?
3. Ce ai vrea sa imbunatatim in regulamentul si modul de desfasurare Superblog 2011?

2010_11_28_15_10_000

Mi-a plăcut pentru că am experimentat cum e să ai deadline-uri și taskuri. Am văzut cum e să fii un blogger adevărat, care are oferte, obligații și câștigă ceva cu blogul personal. Mi-a plăcut pentru că nu am avut timp de plictiseală. Și am avut o temă nouă în fiecare zi. A fost o provocare adevărată și mi-am pus mintea la contribuție, atât cât am putut să creez ceva. Am văzut că pot să promovez produse, firme și branduri și că pot crea un articol care să fie opera mea, creația mea pe care să o apreciez nu după notele juriului ci după timpul investit în ea. Știu că se putea mai bine, însă dincolo de premii cred că am câștigat experiența de a scrie și de a crea într-un mediu destul de spinos. În serile în care aveam și ceva timp disponibil citeam și sugestiile colegilor concurenți și cele ale organizatorilor. Mi-a plăcut că la reacțiile concurenților au apărut și răspunsurile sponsorilor și că s-a ținut cont și de opinia noastră.

 

De obicei nu încep un proiect dacă mă gândesc că nu sunt șanse să-l termin. Abandonez un proiect dacă știu că nu am nimic de învățat de acolo, nici un beneficiu. Aici am înțeles de la început care e miza, beneficiile și plusul de valoare pe care mi-l aduce. Apoi a fost și numărul celor care au abandonat care m-a impulsionat să continui. De fiecare dată când aveam o notă proastă în mine răsărea totodată și dorința de a arăta mai mult în primul rând mie, că pot mai mult și că pot investi mai mult în acel articol, și nu doar timp. Uneori lăsam lucrurile personale pentru a scrie un articol.

 

Consider că modul de desfășurare a fost optim atât din punctul de vedere al organizatorilor cât și al concurenților. Organizatorii până acum nu au fost stresați cu justificarea notelor date pentru că înțelegem cu toții că în orice organizație mai ales în vreme de criză nu e timp pentru a explica oricui ce a făcut bine și ce nu. Și până la urmă organizatorul alege în funcție de preferințe dacă un articol a fost bun sau nu. E un punct de vedere subiectiv și respect acea părere a sponsorului pentru că pentru el lucrez. Dacă a fost ceva care nu i-a plăcut m-a depunctat. O sugestie ar fi deadline-ul de 3 zile de scriere a unui articol, ar putea fi mărit timpul la 7 zile pentru că e o muncă imensă pe care o depune un blogger. Și cred că aceasta e cauza pentru care au abandonat atâția.

Comentarii

Articole Populare

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

raspunsuri conquiztador

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari