Exista solutii pentru soferii romani

În țara unde :

  • ești călcat pe trecerea de pietoni din cauza neglijenței șoferilor și a pedepselor destul de mici pe care o iau acești oameni care lasă de multe ori mame fără copii și copii fără părinți. Și din cauza multiplelor cazuri de acest gen, când o dată la 2-3 zile vedem cum mama cu copilul în cărucior traversează pe trecerea de pietoni și sunt spulberați de un inconștient de 23 de ani care vorbea la celular și nu era atent la circulație
  • atunci când mergi regulamentar pe partea ta de drum, atent la toate indicatoarele de circulație și pregătit pentru orice, îți dai seama că în orice moment poate veni o mașină de oriunde și să dea în tine, de la tiruri și mașini de mare tonaj până la biciclete și căruțe
  • trebuie să aștepți după o căruță pentru că poliția rutieră tolerează astfel de încălcări “minore” a legii
  • te poți trezi la orice intersecție cu un bărbat bine făcut cu o bâtă de baseball care îți distruge mașina pentru că el consideră că nu i-ai acordat prioritate făcând astfel dreptate de stradă
  • poluarea în marile orașe e peste limitele acceptabile. Însă nu toate marile orașe din România au acceptat să implementeze un sistem de măsurare a poluării în diverse zone a orașului și nu pentru că nu au nevoie de așa ceva ci pentru că autoritățile sunt sigure că nu se îndeplinesc criteriile de poluare dictate de la Bruxelles
  • aglomerația – nu cred că mai e cazul să amintesc de faptul că în Timișoara, București, Brașov și altele, șoferii stau la cozile din intersecții mai mult decât fac pe o distanță de 100km pe o șosea românească plină de gropi, strâmte, cu o singură bandă de mers.
  • infrastructura – atunci când ai fost în străinătate și intri de la vamă direct pe șoselele din românia e ca și cum un sportiv ar merge pe o bârnă toată roasă de șoareci tot așa sunt privite și șoselele noastre atât de înguste și pline de gropi. Însă nu ne putem compara cu Germania care are autostrăzi cu 3 benzi pe o parte care nu trec direct prin comune unde trebuie neapărat să reduci viteza la sub 50 km/h. În felul ăsta nemții ar fi mers cu viteza melcului dacă implementau sistemul nostru românesc cu privire la autostrăzi.
  • gropile sunt la ele acasă, când una e acoperită cu acel material nepotrivit se va face alta lângă ea pentru că autoritățile nu au bani pentru studii de fezabilitate. Acestea se găsesc peste tot.
  • autostrăzi și proiecte neterminate din cauza contractelor proaste făcute cu societățile care au câștigat licitațiile la care au dat șpăgi mari pentru a câștiga acel proiect de zeci de milioane și a clauzelor inexistente legate de timpul de terminare a lucrării cât și a fondurilor inexistente pe care statul le tot amână pentru că ei consideră că alte proiecte sunt mai importante decât o șosea nouă. Încă de la conducerea țării se preferă circulația pe autostrăzi ce au fost doar peticite în ultimii ani și sunt făcute de câțiva ani buni.
  • polițiștii încalcă legea fără să aibe mustrări de conștiință făcându-le în ciudă șoferilor care au luat amenzi pentru aceleași încălcări ale legislației rutiere pentru care șoferii au plătit cu vârf și îndesat pentru orice amănunt de care polițistul se leagă

 

2010_11_30_12_51_000

 

Ce poate face un mare brand pentru a îmbunătăți viața șoferilor și a reduce durerile de cap generate de aceste probleme ? Toyota și-a exprimat dorința de a implementa soluțiile propuse de către românii care vin cu propuneri de îmbunătățire. Ce ar putea face un astfel de brand pentru șoferi ?

  • să facă mașini ecologice care reduce emisia de dioxid de carbon reducând implicit poluarea. Vă dați seama ce s-ar întâmpla ca toate mașinile de pe autostrăzile românești să fie ecologice ? 12 milioane de mașini care poluează mai puțin ar transforma viața românului în bine pe lângă reducerea depresiilor generate de poluare și a prelungirii sănătății vieții românilor
  • creșterea siguranței pasagerilor prin implementarea unui sistem de detecție a obstacolelor și înainte cu câteva milisecunde de producerea unui accident, în funcție de viteza pe care o are mașina s-ar putea lua decizia de a ejecta scaunele cu toți pasagerii din mașină reducând astfel rata mortalității sau a daunelor acestor oameni.
  • ar putea implementa un sistem ce educă șoferii la volan și îi conștientizează cu privire la posibilele daune pe care le pot produce într-o secundă de neatenție. Se pot educa copii cum pot trece în siguranță strada, în școli, iar pentru adolescenții cărora le place să calce pedala să le arate că pot face rău semenilor – se poate face și o simulare datorită grandurilor oferite de Toyota școlilor astfel îi facem conștienți pe acești oameni de pericolul pe care-i paște atunci când se urcă la volan. S-ar putea pune și câteva panouri gen: “viața are prioritate !” sau “încetinește! aici au murit x oameni”
  • se poate implementa un sistem prin care neregulile polițiștilor pot fi reclamate unei autorități competente astfel încât șoferii să nu mai trebuiască să stea cu mâinile în cap când poliția își bate joc de ei. Aceștia pot reclama la un număr de telefon, de ex. 112 prin care anunță neregulile făcute de polițiști.
  • pot intra în colaborare cu statul pentru cofinanțarea autostrăzilor din România și pentru terminarea la termen a proiectelor începute deja la prețuri colosale și în acest fel vom fi siguri că nu se fac tranzacții frauduloase și drumurile vor fi de calitate. Cred că se pot face campanii prin care investitorii străini să fie atrași în rezolvarea acestei probleme. Astfel pot face campanii de promovare prin care iau inițiativă la problemele României și își promova brandul cu succes mărind încrederea deja obținută
  • o colaborare cu sistemul de stat, cum ar fi mediul sanitar (ambulanțe mai multe) sau cu poliția (are nevoie de mașini de calitate și de putere pentru că urmărind infractorii cu dacia logan sunt mai mari șansele ca hoții să scape decât cu o toyota) ori cu sistemul de educație (copii pot fi aduși în siguranță la școală).

ps: superBlog 2010

Comentarii

Articole Populare

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador

Diigo

Cazul Pustan