Vizitează siteuri - 1 cent / click

2010_11_20_22_01_000 A trecut o săptămână și ceva de când am testat acest sistem. Nici nu te gândești de unde îți pot veni niște bani de buzunar. Am vrut să văd dacă sunt de încredere pentru că am mai stat pe alte siteuri de acest gen în engleză, dar la care am luat țeapă. M-am mirat și eu să văd că un site din România se comportă atât de profesionist. Am cerut banii și peste o zi i-am avut în cont la dispoziția mea. De fapt în mai puțin de 24 de ore.

Vă arăt și dovada:

 2010_11_20_21_34_000

Astăzi pot să scot banii din nou: 4.17 $

2010_11_20_21_59_000

La 3$ poți cere retragerea banilor în contul tău de Paypal.


Se ține cont și de vizitele afiliaților și de numărul acestora precum și de munca ta zilnică. Cu doar 5 minute pe zi poți scoate la sfârșitul săptămânii 4$
  • în secțiunea vezi anunțuri ai toate siteurile cu care poți face bani, pe categorii. Astfel în fiecare zi ai câte 5-10 astfel de posibilități de a da click, iar după 25 de secunde ai banii în cont.

2010_11_20_21_15_000

  • Poți să apari și tu în lista aceasta, investind o sumă pe care o trimiți prin PayPal sau cu banii obținuți din clickuri, convertind banii în publicitate. Cu 3$ ai 1.000 de vizite unice garantate, fiecare de minim 30 de secunde mărindu-ți bounce-ul.
  • Ai șansa să-ți vezi afiliații și cât de activi sunt ei pe site după id.
  • Poți cumpăra afiliați – adică investind o sumă pentru afiliații care nu au specificat la înregistrare un id de refferer. Aceștia îți pot crește veniturile în funcție de activitatea lor pe site. Însă deocamdată mi se pare mult prea scump acest serviciu putând cumpăra 10 afiliați contra sumei de 10.99$ – fără a avea garanția că acești 10 afiliați vor fi activi. Dacă nu fac și ei bani dând click pe linkuri și câștigând 1 cent/link pentru ei, nu o să te ajute cu nimic pe tine ca și cumpărătorul lor. E o investiție riscantă.
  • Există o secțiune de FAQ unde poți afla răspunsuri la întrebările tale.
  • În secțiunea contul meu la email payPal poți specifica contul tău unde dorești să ți se trimită banii

Ce trebuie să faci pentru a te înscrie ?

  1. te înregistrezi pe siteul lor
  2. completezi datele
  3. dai click pe reclame
Succes.

Comentarii

Articole Populare

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

raspunsuri conquiztador

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari