O zi de cumpărături specială

2010_11_28_14_10_000

În fiecare săptămână, de fapt în fiecare sâmbătă știm cu toții ce urmează. E planificat de atâta timp și a devenit o tradiție ca sâmbăta să fie momentul în care ne destindem la cumpărături. Față de turele trecute acum a trebuit să ne îmbrăcăm mai gros, însă restul a rămas la fel, același drum, aceleași semafoare și același entuziasm cu care ne pregătim de plecare. După câteva minute de mers cu mașina la vederea magazinului parcă ochii ni se luminează și căutarea unui loc de parcare e imediată precum și găsirea unuia. Punem mașina cât mai aproape de intrare pentru a nu merge cu căruciorul de cumpărături prea mult. Nu că e prea plin și-l ducem cam greu pentru că roțile au susținere ci pentru că suntem prea învățați cu confortul. Și la urma urmei de ce am pune mașina departe de ieșirea magazinului când avem șansa să o punem mai aproape.

 

Ne dăm jos și parcă de la intrare intrăm în altă lume, o lume a ofertelor și promoțiilor, în care încă de la ușile care se deschid automat suntem primiți cu căldură și de la aparatele de aer condiționat și de la vânzătoarele zâmbitoare. O luăm spre dreapta văzând cum casele de marcat sunt arhipline mai ales în acest sezon al promoțiilor. Dar ca astăzi parcă nu am văzut niciodată. Toate casele de marcat erau deschise, vreo 20 de vânzătoare căutau să proceseze cât mai repede codul de bare pentru a nu ține la coadă prea mult clienții. Erau toți cu cărucioarele pline știind că în această perioadă consumul e mai mare și dorințele lor se împlinesc datorită acestui sistem atât de simplu. Nu mai vorbesc de faptul că produsele de aici sunt atât de ieftine și de calitate. Și dacă dorești ai de unde alege. Așa că am luat un cărucior de la intrare și ardeam de nerăbdare să-l umplem cu ce ne dorește inima.

 

2010_11_28_14_17_001

 

Ca de fiecare dată o luăm mai întâi pe la electronice, de la camere de filmat până la anvelopele de mașină. Ne-am uitat la prețuri și am schițat un plan pe viitor. Însă tot anul am așteptat clipa asta în care puteam să cumpăr ce doream pentru că era la ofertă. Și am pus o cameră video pentru a nu mai fi nevoiți să folosim vechiul telefon care nu mai rezista la atâția biți de memorie, și pentru o imortalizare a momentelor am pus și un DSLR de ultimă generație. Nu ne-am mai uitat la prețuri pentru că știam că de data asta totul era la preț redus și eram pregătiți cu bani suficienți. Apoi am luat-o pe la raionul de haine în care am pus tot ce ne trebuia de la pantaloni până la ciorapi. La dero chiar nu știam ce să alegem pentru că un întreg raft era plin de tot felul de produse care mai de care mai atrăgătoare atât ca preț și ca aspect. Am ales unul de calitate superioară pentru că am învățat să ne răsfățăm. Însă totul s-a schimbat când am dat peste o ofertă de invidiat:

Hypermarket România lansează noua gamă de produse electrocasnice mici ALASKA, un brand propriu care se caracterizează prin calitate şi fiabilitate la un preţ avantajos . Printre cele peste 50 de tipuri de produse din această gamă se numără cafetiere, cuptoare cu microunde, aparate pentru îngrijire personală, mixere, blendere, fiare de călcat, aparate de gătit etc.

Și pentru că am rămas perplex la citirea acestei promoții am citit și în continuare:

Introdusă în urmă cu o lună în oferta magazinelor real,- , gama de aparate electrocasnice mici Alaska cuprinde în prezent peste 60 articole, de la filtre de cafea şi până la ventilatoare sau articole de încălzit, mai ieftine cu 20-30% faţă de produsele de referinţă. În acest moment clienţii pot găsi în raioane un sortiment complet, de toate dimensiunile şi funcţiunile, care urmează să fie adaptată în permanenţă la nevoile şi cerinţele consumatorilor. Toate aparatele ALASKA, pe lângă preţul accesibil, sunt proiectate astfel încât să îndeplinească standardele de funcţionalitate, să fie în pas cu tendinţele inovative de pe piaţă, având un design plăcut şi culori atrăgătoare.

Iar când am văzut și prețurile, produsele pe raft nu știam pe care să-l luăm așa că am ales câteva produse din fiecare categorie:

 

Climatizare/incalzire

 

 

2010_11_28_14_02_002

 

Fiare de călcat

 

2010_11_28_14_04_000

 

Ingrijire personala

 

2010_11_28_14_05_000

 

Cuptoare cu microunde

 

2010_11_28_14_05_001

 

Mixere, blendere si storcatoare de fructe

 

2010_11_28_14_06_000

 

Aparate pentru preparat mancarea

 

2010_11_28_14_07_000

 

Prajitoare de paine si sandwitch makers

 

2010_11_28_14_08_000

 

Cafetiere, fierbatoare electrice de apa

 

2010_11_28_14_08_001

 

 

„În condiţii de criză economică, mărcile private reprezintă o alternativă viabilă pentru consumatorii care îşi văd puterea de cumpărare în scădere; de aceea, ne-am concentrat foarte mult pe consolidarea portofoliului nostru de mărci private, înţelegând nevoile urgente ale consumatorilor noştri, ca de fiecare dată. Brandului ALASKA i-am acordat o atenţie deosebită, cu atât mai mult cu cât această categorie de produse, a electrocasnicelor mici, are o dinamică bună a vânzărilor. Oamenii îşi stabilesc priorităţile achiziţionează numai produse de care au cu adevărat nevoie pentru confortul zilnic. Produsele ALASKA sunt deja recunoscute şi apreciate de mulţi dintre clienţii noştri, un exemplu în acest sens fiind cuptoarele cu micounde ALASKA, care au avut un foarte mare succes, graţie calităţii excelente, la un preţ accesibil, în raport cu alte produse din categoria sa”, a precizat Olaf Schulz Director Cumpărări Produse Nealimentare la real,- Hypermarket România.

real,- are în vedere ca în următoarele luni să dezvolte gama de electrocasnice mici prin introducerea în continuare de noi şi noi articole Alaska.

 

2010_11_28_14_18_000 

Mulțumim Real. Chiar că e fără egal.

ps: superBlog2010

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador

Cazul Pustan