faraPret-ro tepari frauda Stefan Rus

MANCHESTER, UNITED KINGDOM - OCTOBER 27:  Autu...
 
La articolul de aici a reacționat unul din țeparii din mediul online din România, prin emailul de mai jos:

de la
Stefan Rus farapret@gmail.com

data
11 decembrie 2010, 18:11

Buna

Eu sunt partea cu calculul de rentabilitate al site-ului www.farapret.ro, asa cum se spune si in site, toate produsele sunt primite fara bani, dar aia nu inseamna ca nu trebuie facut ceva in loc, in acest caz sa aduci clickuri - trafic - (exact ca la tine). La primul sa intamplat o chestie foarte naspa, nu sa calculat exact traficul ce se va creea si din cauza aglomeratiei, ne-au inchis site-ul si mai apoi au cerut (desi am pierdut toate datele...) o suma mare pentru host in Romania... Acum am gasit un host moderat, care ne permite sa tinem site-ul sus. Crede-ma ca nu e tzeapa... Luni trimit primele pachete si daca ai curiozitatea o sa vezi testimonials-urile pe site... Asa cum am zis dam produse fara bani dar nu fara clickuri...

Cu stima, Stefan

Dragă Ștefan,

e destul de greu de crezut povestea ta. Și mai ales partea în care simultan cu calculele tale proaste se pierde baza de date ca mai apoi să vă dați seama că nu aveți 10$ pentru un upgrade pentru o lățime de bandă mai mare. Iar testimonialele alea de pe siteul vostru sunt egale cu zero. Și eu pot pune mulțumescuri pentru porsche-urile date vizitatorilor mei. Tind să cred că în spatele fraudei stai doar tu, un elev care nu prea are noțiuni de matematică sau logică pentru că după ce ai dat țeapă nu te pui să faci clona siteului pe un domeniu .ro iar despre greșelile de ortografie și sintaxă scriam în articolul amintit mai sus.

Image by Getty Images via @daylife

Comentarii

Articole Populare

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

raspunsuri conquiztador

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari