CONCURS SMS ORANGE DORINTE INDEPLINITE Teapa

Vector logo of Orange brand

STIMABILI. ! Sunt in reteaua Orange. Incepand cu luna noiembrie ne-au bombardat cu mesage  sa participam la Concurs SMS Dorinte Indeplinite.La inceput n-am dat mare atentie , mai nu citeam din multele  mesaje primite , apoi am dat , totusi , un mesaj la 448 , deoarece era gratuit..M-am trezit inscrisa in concursul  mentionat mai  sus  si cu un bonus de 15 mesaje ..A mai trecut o perioada   si apoi m-a pus dracul sa citesc unul din mesaje in care mi se puneau intrebari .Stiind ca am niste mesaje /15/ zic de ce sa nu raspund  la niste intrebari din geografie sa arat si eu ca nu sunt o proasta , m-am gandit…mai ales ca aveam  si cele  15 mesaje castigate ..anterior.. Asa am cazut in plasa, deoarece a doua zi , cand mi-am verificat telefonul mobil , am constatat cu  stupoare  ca la Costuri Suplimentare aveam de platit 25,10 euro .. Pentru pensia mea de 800 ron.,   e cam mult , nu !?.

DAR…  PROSTIA SE PLATESTE

detalii

Image via Wikipedia

Comentarii

Articole Populare

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador

Diigo

Cazul Pustan