CONCURS SMS ORANGE DORINTE INDEPLINITE Teapa


Vector logo of Orange brand

STIMABILI. ! Sunt in reteaua Orange. Incepand cu luna noiembrie ne-au bombardat cu mesage  sa participam la Concurs SMS Dorinte Indeplinite.La inceput n-am dat mare atentie , mai nu citeam din multele  mesaje primite , apoi am dat , totusi , un mesaj la 448 , deoarece era gratuit..M-am trezit inscrisa in concursul  mentionat mai  sus  si cu un bonus de 15 mesaje ..A mai trecut o perioada   si apoi m-a pus dracul sa citesc unul din mesaje in care mi se puneau intrebari .Stiind ca am niste mesaje /15/ zic de ce sa nu raspund  la niste intrebari din geografie sa arat si eu ca nu sunt o proasta , m-am gandit…mai ales ca aveam  si cele  15 mesaje castigate ..anterior.. Asa am cazut in plasa, deoarece a doua zi , cand mi-am verificat telefonul mobil , am constatat cu  stupoare  ca la Costuri Suplimentare aveam de platit 25,10 euro .. Pentru pensia mea de 800 ron.,   e cam mult , nu !?.

DAR…  PROSTIA SE PLATESTE

detalii

Image via Wikipedia



Urmărește cele mai bune Promotii Online.

Ne intalnim pe chat pentru quizuri, coduri si distractie. Daca ne urmaresti pe Google+, Facebook sau pe twitter (chiar si prin sms) veti fi instiintati cand apar noutati. In coltul din dreapta sus aveti meniul cu toate quizurile si codurile disponibile.
Daca va sunt utile informatiile dati un like sau +1.



Postat de Concursuri Online în 1/19/2011 06:13:00 p.m.