Lasa-te de fumat cu tigara electronica

Săptămâna trecută m-a rugat un amic să-l ajut cu nişte produse naturiste care să-l ajute să renunţe la fumat. A încercat tot ce există pe piaţă, fără efect. După multe căutări am constatat că nu există un produs naturist exclusiv pentru aşa ceva. Însă i-am sugerat să încerce o tigara electronica.

Pentru că mulţi prieteni mi-au atras atenţia că multe astfel de tigari electronice nu sunt bune de nimic, mai ales cele ieftine, contrafăcute şi multe siteuri care promit o tranzacţie reuşită de fapt nu sunt de încredere – le dai banii, aştepţi pachetul şi nu mai vine.

Astăzi mi-a mulţumit pentru că e prima dată când a reuşit să-şi stăpânească pofta de a mai fuma. Şi el fumează de ceva timp bun. Prin urmare am ales să vă recomand şi vouă tigara electronica.

Mai multe informatii la tigaraelectronica

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

raspunsuri conquiztador