Protectie la supratensiune

Țăranul e într-o continuă modernizare. Mai nou se plânge pe Facebook că stă prea mult în grădină la săpat cartofi. Nu-i rău să vinzi cartofi în piață un an de zile pentru un iPhone sau lenovo dar în pauza săpatului să mai uploadezi câte o poză să te dai mare că ai cartofi și wiFi în grădină. Live.

 

Dar pentru asta trebuie să ai în vedere faptul că la țară fluctuațiile de tensiune îți pot face zile fripte. Și nu-mi spune că nu te simți afectat când nu poți face social networking pentru că trebuie să stai în reparații câteva zile (sau săptămâni) să-ți schimbe placa de bază sau vreun condensator că s-au ars din cauza nepăsării tale. Nu electrica e de vină că ai în casă scule scumpe și sensibile pe care nu le-ai protejat.

 

Eu am pățit-o în timpul unei furtuni puternice care a dus la o defecțiune în rețeaua de furnizare a energiei electrice și arderea unui TV. Așa că mi-am cumpărat de la metro produsul din poză să mă protejeze în cazul situațiilor de acest gen (supratensiune/suprasarcină). Se găsește în toată rețeaua magazinelor Metro și la magazinele online precum PC Fun, PC Garage, Cel, Evomag etc. Are 6 prize, suficient să conectezi tv-ul, laptopul, monitorul, dvd-ul, etc iar 3 dintre ele te țin și când s-a luat curentul, beneficiind și de un acumulator care asigura functionarea echipamentelor pentru o anumita perioada, in cazul unei intreruperi accidentale a alimentarii cu tensiune.

 

Am avut de ales o săptămână întreagă dar produsul ăsta nu ocupă prea mult spațiu (nu face nici zgomot) și la caracteristicile sale își face treaba foarte bine. Ce-mi trebuie mai mult ? Când tot satul stă în beznă pe furtuna asta, eu stau pe Hi5 și nu îmi fac griji că am protectie la supratensiune.

 

Image 003

Comentarii

Articole Populare

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

raspunsuri conquiztador

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari