Frauda PTC Romania. SCAM.

M-am inscris pentru a testa acest sistem. La inceput au fost ok, am dat clickuri o luna, am facut cashout, au trimis banii in maxim 3 zile insa n-a trecut mult pana ce au impus masurile aberante (cashout in 3 luni) si au aparut si neregulile. Si una dintre ele e ca apari pe siteul lor ca ti-au trimis banii insa in contul tau de paypal nu iti apare nimic.

Le-am trimis o gramada de emailuri si se pare ca acest sistem e mort. Au trecut mai mult de 6 luni si toti cei pe care-i cunosc s-au plans de aceleasi nereguli. Nu ma astept ca ANRCTI sa faca ceva dar va puteti informa din astfel de bloguri de fraude de acest gen. De regula PTC-urile merg la inceput bine, apoi incep problemele.

UPDATE 28 oct 2011:
Am primit si vizita politistilor de la fraude informatice si abia acum am vazut ca siteul a fost inchis. Am completat o declarație în care am scris tot ce s-a întâmplat.


UPDATE 15 noiembrie 2011:
Am primit scrisoarea procurorului cu răspunsul de neîncepere a urmăririi penale pentru că e o simplă înșelătorie. Polițiștii m-au înștiințat de asta atunci când au plecat și mi-au recomandat să îi dau în judecată pe cei de la PTC-romania însă am rămas la concluzia că mai mult pierd decât să câștig prin acest proces pentru că n-am sume considerabile de recuperat. Așadar țeparii din mediul online românesc sunt protejați de aripioarele justiției bătrâne din România și de birocrație, v-am spus că trebuie să merg sute de km pentru o simplă adeverință de asigurat în sistemul de sănătate ?

Articole Populare

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador

Diigo

Cazul Pustan