Frauda PTC Romania. SCAM.


M-am inscris pentru a testa acest sistem. La inceput au fost ok, am dat clickuri o luna, am facut cashout, au trimis banii in maxim 3 zile insa n-a trecut mult pana ce au impus masurile aberante (cashout in 3 luni) si au aparut si neregulile. Si una dintre ele e ca apari pe siteul lor ca ti-au trimis banii insa in contul tau de paypal nu iti apare nimic.

Le-am trimis o gramada de emailuri si se pare ca acest sistem e mort. Au trecut mai mult de 6 luni si toti cei pe care-i cunosc s-au plans de aceleasi nereguli. Nu ma astept ca ANRCTI sa faca ceva dar va puteti informa din astfel de bloguri de fraude de acest gen. De regula PTC-urile merg la inceput bine, apoi incep problemele.

UPDATE 28 oct 2011:
Am primit si vizita politistilor de la fraude informatice si abia acum am vazut ca siteul a fost inchis. Am completat o declarație în care am scris tot ce s-a întâmplat.


UPDATE 15 noiembrie 2011:
Am primit scrisoarea procurorului cu răspunsul de neîncepere a urmăririi penale pentru că e o simplă înșelătorie. Polițiștii m-au înștiințat de asta atunci când au plecat și mi-au recomandat să îi dau în judecată pe cei de la PTC-romania însă am rămas la concluzia că mai mult pierd decât să câștig prin acest proces pentru că n-am sume considerabile de recuperat. Așadar țeparii din mediul online românesc sunt protejați de aripioarele justiției bătrâne din România și de birocrație, v-am spus că trebuie să merg sute de km pentru o simplă adeverință de asigurat în sistemul de sănătate ?


Urmărește cele mai bune Promotii Online.

Ne intalnim pe chat pentru quizuri, coduri si distractie. Daca ne urmaresti pe Google+, Facebook sau pe twitter (chiar si prin sms) veti fi instiintati cand apar noutati. In coltul din dreapta sus aveti meniul cu toate quizurile si codurile disponibile.
Daca va sunt utile informatiile dati un like sau +1.



Postat de Concursuri Online în 8/02/2011 08:02:00 p.m.