Biletul zilei Tipseri net

Dupa ce am relatat acum un an despre neregulile vazute dupa monitorizarea siteului Tipseri.net am observat recent ca si-au schimbat interfata, prin urmare mi-am spus ca poate lupul si-a schimbat si naravul nu doar parul asa ca am vrut sa prind momentul si m-am trezit la 4:45 azi dimineata si am tot asteptat pana la 8:00 sa posteze tipul asta: Cvitko Franjo biletul miraculos.

Si acum vad ca a postat biletul dar cu ora 6:45 prin urmare va trebui sa ma credeti pe cuvant si sa verificati si voi ca timpul scris in articol nu corespunde cu ora Romaniei.

Inca o chestie pe care voiam sa o verific e daca acele cote sunt reale - presupun ca sunt de la bet365 (asa aveau inainte) insa s-ar putea sa fie o combinatie cu bwin. Presupun ca n-am sa aflu niciodata asta din moment ce nu stiu la ce ora posteaza baiatul asta biletul. Din moment ce situl e in romana ma gandeam ca si ora e locala a Romaniei.

Am impresia ca urmeaza un sir lung de articole destinate "probabil celor mai buni tipseri din lume" asa cum se autointituleaza.


Articole Populare

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador

Cazul Pustan

Diigo