Ce miza sa pun: Ponturi pariuri online + excel

 
Unul din modalitatile de a face bani online e sa pariezi. Si daca stii cum sa o faci nu strica un banut in plus. Totul e sa stii ce miza sa pui astfel incat sa iesi pe profit. Nu conteaza cate bilete ai pierdut atata timp cat la biletul castigator iti acoperi pierderile si ai si ceva profit.
Am sa dau si un exemplu:
    cota    miza    Adev    Fals    Profit
1    4.48    4.27    19.13    4.27    5.00
2    6.41    1.71    10.98    5.98    10.00
3    7.45    2.48    18.46    8.46    10.00

 
Ai 3 bilete numerotate in coloana din stanga cu 1, 2, 3. Fiecare are o cota cu cat cota e mai mica cu atat vei castiga mai putin insa pariul respectiv are o sansa de reusita mai mare, adica e mai probabil sa se intample ceea ce ai pariat decat la un bilet cu o cota mai mare.
Cauta sa pui bilete cu cote peste 4 astfel va trebui sa mizezi cat mai putin. Eu am facut un excel care imi spune ce miza sa pun avand in vedere biletele anterioare si pierderile anterioare. In exemplul dat am avut un bilet 1 in care am pus o miza de 4,27 iar daca il castigam imi reveneau 19.13 in cont (coloana Adev) in caz contrar pierdeam pana atunci 4,27 (coloana Fals). La coloana Profit stabileam cat profit doresc sa obtin. In functie de valoarea din aceste campuri stabilesc miza pe care trebuie s-o pun astfel incat biletul castigator sa acopere pierderile anterioare + profitul dorit.

La biletul 2 excelul mi-a zis ca trebuie sa mizez 1.71 daca doresc sa am profit de 10.00 avand in vedere ca biletul 1 a fost fals. Bine, am pus si eu o cota de 6.41 pentru ca am dorit sa pun o miza mai mica. De obicei va trebui sa ai in cont peste 100 pentru ca miza va creste odata cu pierderea multor pariuri.
La biletul 3 am pus cota 2.48 pentru ca biletul 2 a fost fals. Odata si odata biletul va fi castigator, de obicei al 5-lea sau in cel mai rau caz al 10-lea. Din pacate nu m-am stapanit sa pariez live si acolo am pierdut ceva, pentru ca acolo cotele sunt mici, cam 1,5 - 1,8 iar miza devine colosala daca vrei sa pariezi in sistemul asta, asa ca nu se merita sa risti 1 pentru inca 0.5



De obicei pariez mai mult pe tenis, si daca nu e tenis merge si fotbal insa am invatat ca NU e bine sa pariez pe liga1. Si asta imi confirma si scandalul din ultimul timp. Multa bafta.
Si inca ceva, daca nu stiti la ce casa de pariuri sa va inscrieti eu recomand Bwin pentru simplitatea cu care poti pune pariul, la cateva clickuri distanta, insa si pentru interfata foarte bine aranjata - printre cele mai bune pe care le-am vazut. Insa si gamebookers e ok, printre cele mai bune. Ambele au oferte avantajoase si printre cele mai bune cote. In schimb la bet365 nu are nici functia de cautare a meciului/biletului iar siteul lor merge foarte greu. Si bet-at-home cred ca nu merita atentia ta din moment ce sunt mai restansi, au o interfata prea simplista si am cam avut probleme cu ei.

Articole Populare

raspunsuri conquiztador

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

Diigo