Garajul lui Smiley si Antena1 te felicita !

20.000 de euro sunt ai tai !

Info-line: apel gratuit: 0764.304.687

www.garajulluismiley.ro

Expeditor:

COSMOTE

Asa suna SMS-ul primit astazi de la numarul 0764.304.687. Primul instinct a fost: am castigat la un concurs despre care nici nu am auzit ? Am cautat pe net, am fost mirat ca exista concursul dar citind regulamentul mi-am dat seama ca nu exista premiul de 20.000 de euro si nu-si anunta castigatorii printr-un SMS.

 

Probabil ideea a fost a unui puscarias plictisit de viata intre gratii care a luat numerele cosmote la rand si cum majoritatea abonamentelor ofera 500 de mesaje gratuit …

 

Inca un indiciu de frauda e cuvantul cheie: info-line: apel gratuit E ciudat cum e formulat, in contractul meu cu furnizorul de servicii de telefonie, Cosmote, scrie clar ca platesc cumva orice apel catre un numar din retea chiar daca prin asta mi se scad minutele din abonament.

 

Acest om s-a folosit de un concurs existent pentru a-i da credibilitate, a modificat putin premiul, de la biciclete parasite la big cash. Insa finalul e EPIC: expeditor: COSMOTE !

 

Cea mai buna solutie, ignor situatia, scriu un articol pe blog ca doar de-aia il am, nu, sa ajut ? Iar Solutia alternativa ar fi sa anunt organizatorii concursului, Cosmote si politia (directia de investigare a infractiunilor de criminalitate organizata si terorism) dar astia oricum sunt legati la maini pentru ca COSMOTE nu face nimic sa blocheze accesul inculpatului - profitul s-ar subtia, organizatorii au informat si si-au facut treaba iar politia e un paravan al justitiei din Romania: oameni platiti sa caute fantome pe pereti care oricum vor fi eliberate de superiori, asta in cazul in care legea le permite sa le inchida.

 

Pe scurt: ignorati mesajul

2011-11-11 12 54 29

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador

Cazul Pustan