Frauda la Concursurile pe Facebook cu like-uri ?

Știți de existența unor programe care în ultima zi a concursului adaugă likeuri de pe id-uri facebook ale unor ro-boți ?

Frumos concursul  dar ca deobicei mafia si vanatorii de concursuri castiga. Sotul meu s-a inscris inca din prima zi de concurs si a facut momentan un pic peste 100 de like-uri , iar azi-noapte sau inscris oamenii cu "n" conturi false si cu faimosul program dinamic si au 287 de like-uri fix...fiind inscrisi totodata cu mai mult conturi in concurs. 
..In Romania , un om cinstit nu va puteea castiga niciodata un concurs.

Organizatorii se uită doar la like-uri, iar la câștigător doar dacă are un cont activ și câțiva prieteni. Dar cum îți poți da seama că e ro-bot ?

....Ce sa-si mai dea seama , le-am zis de la obraz si au zis ca ei [nota mea: organizatorii] nu fac pe politistii Facebook-ului sa verifice 287 de conturi  X  4 conturi/ persoane inscrise in concurs. Acum se da batalia intre cele 4 conturi care sunt la egalitate non-stop.  Si unde mai pui ca toti au poze cu camasi "botite" cum zic ei, camasi facute punga. Toata lumea "place" camasile si pozele lor , acum au peste 300 de like-uri dar n-au decat 2-3 comentarii. Este ceva inadmisibil. Chior sa fii sa nu vezi ca sunt false. Pentru o firma care se respecta e cam rusinos sa dai astfel premiile. Mai bine era tragere la sorti sau jurizare. 
Imi cer scuze pentru avalansa de cuvinte dar n-am cum sa nu fiu nervoasa. Asa se castiga toate concursurile...daca pentru o camasa dar pentru un laptop sau eu stiu pentru ce telefon!

Știți mai multe despre acest subiect ? Eu auzeam acum câțiva ani că se fac șmecherii cu boți pe facebook, se pare că au ajuns și la noi.

 

2011-12-28 15 40 49

Comentarii

Articole Populare

Diigo

raspunsuri conquiztador

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan