Concurs Maya Secret Castiga o haina de blana ecologica

Durata: 15 - 30 Ianuarie 2012 la ora 23:59
Tip: tragere la sorti
Premii:
  • Puteti castiga haina de blana ecologica Glamour Lady Grey in valoare de 265lei daca veti indeplini regulile concursului. Marimile disponibile la haina de blana Glamour Lady Grey sunt: S, M, L. Va rog sa tineti cont de acest lucru.
Ce trebuie sa faci ?

    1. Sa ma urmariti prin GFC gasiti in partea din dreapta a paginii.

    2. Sa dati like paginii de facebook Maya Secret  AICI sau in partea din dreapta a siteului.

    3. Sa dati like paginii de facebook a sponosrului. AICI.

    4. Sa dati share acestui articol. Am explicat AICI cum sa dati share si nu uitati sa imi lasati Permalink pentru a putea sa vad si eu shareul.

    5 Sa va abonati prin email la newsletter.

Regulile nu sunt grele mai ales ca premiul este unul consistent, folositor si la moda. ;) )

FOARTE IMPORTANT- Lasati-mi si adresa de email cu care v-ati abonat! Toate inscrierile carora le lipste una din regulile de mai sus vor fi descalificate. Nu mai atrag atentia nimanui de acum inainte.
Va rog sa imi lasati  UN SINGUR COMENTARIU la acest articol pentru a-mi fi mai usor la numararea si validarea raspunsurilor. Va multumesc.

Unde puteti sa dati like paginii de facebook Maya secret si cum sa va abonati prin email.


Participa aici

Image 039

Comentarii

Articole Populare

raspunsuri conquiztador

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

Diigo