Spam electoral Diaconescu presedinte

Am primit de la un domn Horatiu (horatiu93radu@gmail.com) urmatorul SPAM:

am gasit adresda dvs. pe net, si v-am scris acest mail..nu este un mail

spam, asa ca nu va enervati :),

este scris de mine (acesta este contul meu personal de e-mail, imi

puteti

scrie inapoi sa imi ziceti parerea) sunt un tanar, student in Bucuresti,

nu sunt membru in niciun partid deocamdata si va rog sa va treziti..atat va

rog..de asta v-am trimis tot mailul asta

Asadar..sa zicem sa trebuie sa alegeti pe cineva cu care sa impartiti o

camera de camin

Aveti de ales intre:

-Unul cu care ati mai stat in aceiasi camera si STITI SIGUR ca e hot

fiindca

v-a furat plasma si haina din cuier

-Unul care de asemenea v-a mai fost coleg de camera si stiti 100% ca e

hot

fiindca ultima data cand ati stat cu el v-a luat imprimanta, catelul si

usa

de la intrare

-Unul despre care NU STITI NIMIC, abia il cunoasteti. Poate fi un om

cinstit, sau poate fi un om rau ca ceilalti.

Orice OM NORMAL la cap l-ar alege pe al 3-lea, nu-i asa?? Ei bine, asa

va fi

la urmatoarele alegeri. Exact asa :) Nu va mai lasati manipulat, iesiti

din

rutina asta a votului fiindca de

22 ani votam ACELASI LUCRU.

Vi se pare normal (la cap) sa votam aceiasi miliardari in euro(!!) si

anul acesta? Mie NU.

Dragi oameni romani, NU AVETI NIMIC DE PIERDUT votand PP-DD! Nu spun ca

e Dumnezeu pe pamant, nu am de unde sa stiu! Dar ceilalti NU MAI AU

NIMIC DE DEMONSTRAT.  Este singurul

partid cu sanse reale (are 25% in Moldova, 18% in sondajele) care NU A

FURAT

pana acum.

Hai sa rupem lantul! Hai sa nu mai votam, pentru prima data in 22

ani, aceleasi partide, nu vreti?? De ce va e frica?

NU VA MAI LASATI MANIPULATI VA ROG! Dan Diaconescu NU este omul lui

Basescu. Basescu l-a numit sef de serviciu secret pe MELESCANU (de la

USL),

iar Ponta este ruda apropiata cu Gabriel Oprea (de la UNPR, partidul lui

Basescu)..NU CUMVA EI sunt "mai cu basescu" decat PP-DD??

Hai sa iesim TOTI la alegerile astea si sa RUPEM blestemul asta! Hai sa

avem

curaj sa votam CEVA NOU pentru prima data in 22 ani..Nu mai votam

vechiul

FSN GATA!!

P.s Nu sunt membrul niciunui partid, sunt un tanar inteligent,

telespectator

OTV..inainte sa radeti ganditi-va la un singur lucru: OTV este singura

televiziune libera. Incercati dumneavoastra sa trimiteti sms, sau sa

intrati

in direct la realitatea sau la atena 3..o sa va rada in nas..NU MAI

JUDECATI

DUPA APARENTE

2012-03-16 23 24 33

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

raspunsuri conquiztador