COENZIMA Q10 ÎN ULEI DE CĂTINĂ 30MG FORTE



La îndrumarea doctorului Călin Mărginean (exercițiul fizic minutul 38:20) am zis să încerc și eu acest supliment încă de acum 3-4 luni și am început să-i văd efectele: sunt mai plin de viață, dorm mai puțin, am mai multă energie, capacitate de concentrare, mai calm, nu mă supăr așa de repede, un sistem imunitar întărit și o viață mai frumoasă. Am început cu 15mg/zi timp de o lună apoi de 2-3 luni sunt pe 30mg/zi.



E foarte bună pentru sănătate. E recomandat să luăm 1mg coenzimă Q10/an vârstă/zi dar se poate ajunge și la 200mg/zi dacă aveți bani, cu cât mai mult cu atât mai bine însă fiți atenți să nu întrerupeți dintr-o dată. De exemplu: luați 5 pastile/zi, vreți să întrerupeți, cel mai bine ar fi să luați o săptămână 4 pastile/zi apoi 3 și tot așa pe măsură ce creșteți durata și efortul din exercițiul fizic (care asimilează coenzima Q10 intern).



Până acum am luat din farmacii și acolo s-a ajuns la prețuri de 45 lei însă am găsit pe internet la cel mai ieftin magazin, aproape la jumătate de preț: 26,57 lei la ProNat (transport gratuit pentru comenzi peste 250 lei și 12.4 lei cost transport la celelalte) iar dacă doriți mai puteți reduce din preț încă 10% din valoarea produsului dacă vă înscrieți pe site. Mai multe detalii la secțiunea plan de restituiri.




Urmărește cele mai bune Promotii Online.

Ne intalnim pe chat pentru quizuri, coduri si distractie. Daca ne urmaresti pe Google+, Facebook sau pe twitter (chiar si prin sms) veti fi instiintati cand apar noutati. In coltul din dreapta sus aveti meniul cu toate quizurile si codurile disponibile.
Daca va sunt utile informatiile dati un like sau +1.



Postat de Concursuri Online în 9/15/2012 11:25:00 a.m.