COENZIMA Q10 ÎN ULEI DE CĂTINĂ 30MG FORTE


La îndrumarea doctorului Călin Mărginean (exercițiul fizic minutul 38:20) am zis să încerc și eu acest supliment încă de acum 3-4 luni și am început să-i văd efectele: sunt mai plin de viață, dorm mai puțin, am mai multă energie, capacitate de concentrare, mai calm, nu mă supăr așa de repede, un sistem imunitar întărit și o viață mai frumoasă. Am început cu 15mg/zi timp de o lună apoi de 2-3 luni sunt pe 30mg/zi.



E foarte bună pentru sănătate. E recomandat să luăm 1mg coenzimă Q10/an vârstă/zi dar se poate ajunge și la 200mg/zi dacă aveți bani, cu cât mai mult cu atât mai bine însă fiți atenți să nu întrerupeți dintr-o dată. De exemplu: luați 5 pastile/zi, vreți să întrerupeți, cel mai bine ar fi să luați o săptămână 4 pastile/zi apoi 3 și tot așa pe măsură ce creșteți durata și efortul din exercițiul fizic (care asimilează coenzima Q10 intern).



Până acum am luat din farmacii și acolo s-a ajuns la prețuri de 45 lei însă am găsit pe internet la cel mai ieftin magazin, aproape la jumătate de preț: 26,57 lei la ProNat (transport gratuit pentru comenzi peste 250 lei și 12.4 lei cost transport la celelalte) iar dacă doriți mai puteți reduce din preț încă 10% din valoarea produsului dacă vă înscrieți pe site. Mai multe detalii la secțiunea plan de restituiri.

Articole Populare

raspunsuri conquiztador

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

Diigo