Constructia unei case. Jurnal


  • casă de 170 mp (12.8 x 13.3m pe schiță 13.1 x 13.3m în realitate deci 174 mp reali) pe teren de 637.5 mp de un nivel + pivniță (interior de 4.7 x 4.7 x 2.2), investiție de 370.000 lei. în față terasă, sufragerie, bucătărie, 3 dormitoare, baie, cămară
  • ziua 1: măsurători de către șeful de lucrări, locația unde va fi casa, pentru exactitate se ia un gps exact (nu cel al telefonului cu o precizie de peste 10m) și în funcție de colțurile terenului se vede unde trebuie să fie colțurile casei (coordonatele latitudine, longitudine).
  • wc + masă + placa cu detaliile: șantier în lucru
  • săpăturile șanțurilor unde vine turnat cimentul + piatră.
  • ziua 2 (12 ore): primul strat vine piatră apoi un strat de ciment, în strat aruncat piatră apoi iar strat de ciment (din caua ploii în 2 zile 8+4 ore)
  • ziua 3 (8 ore): am turnat la pivniță lateralele cu ciment (cred că o cifă), apoi am nivelat pământul, peste el vine o rabă de șoatăr (4 ore - așteptat vreo 2 ore după rabă), nivelat peste tot pe care am pus 2 plăci de plastic și plasă de buzău pentru izolație apoi o cifă de ciment (4 ore)
  • ziua 4 (9.5 ore): am tăiat vechiul gard, am spart puțin pământul de la pivniță pentru a putea izola în exterior zidul de bolțari + măsurători, lățimea iese mai mare cu 30 cm
  • ziua 5 (10 ore): am turnat 2 rabe de șoatăr pe teren. a venit șeful de șantier și topograful și a verificat unghiurile laturilor principale + nivelul de la stâlp dorit pentru fiecare colț. am mai săpat în pământ unde depășea cofragul nivelul
  • până aici am pus 5 cife, fiecare de aproximativ 1.000 ron (cam 170 lei transportul spre comparație vecinii au lucrat cu roabele de la betonieră în 2 zile bune, deci au scos 1.000 lei doar transportul + că au pus șoatăr cum au vrut, se pare că cel pus era nespălat deci cu pământ și a crepat cimentul), 2 rabe de piatră din care doar una jumate folosită.



Inscrie-te si la celelalte concursuri online și urmărește cele mai bune Promotii Online.

Ne intalnim pe chat pentru quizuri, coduri si distractie. Daca ne urmaresti pe Google+, Facebook sau pe twitter (chiar si prin sms) veti fi instiintati cand apar noutati. In coltul din dreapta sus aveti meniul cu toate quizurile si codurile disponibile.
Daca va sunt utile informatiile dati un like sau +1.



Postat de Concursuri Online în 10/04/2012 11:37:00 p.m.