Constructia unei case. Jurnal

  • casă de 170 mp (12.8 x 13.3m pe schiță 13.1 x 13.3m în realitate deci 174 mp reali) pe teren de 637.5 mp de un nivel + pivniță (interior de 4.7 x 4.7 x 2.2), investiție de 370.000 lei. în față terasă, sufragerie, bucătărie, 3 dormitoare, baie, cămară
  • ziua 1: măsurători de către șeful de lucrări, locația unde va fi casa, pentru exactitate se ia un gps exact (nu cel al telefonului cu o precizie de peste 10m) și în funcție de colțurile terenului se vede unde trebuie să fie colțurile casei (coordonatele latitudine, longitudine).
  • wc + masă + placa cu detaliile: șantier în lucru
  • săpăturile șanțurilor unde vine turnat cimentul + piatră.
  • ziua 2 (12 ore): primul strat vine piatră apoi un strat de ciment, în strat aruncat piatră apoi iar strat de ciment (din caua ploii în 2 zile 8+4 ore)
  • ziua 3 (8 ore): am turnat la pivniță lateralele cu ciment (cred că o cifă), apoi am nivelat pământul, peste el vine o rabă de șoatăr (4 ore - așteptat vreo 2 ore după rabă), nivelat peste tot pe care am pus 2 plăci de plastic și plasă de buzău pentru izolație apoi o cifă de ciment (4 ore)
  • ziua 4 (9.5 ore): am tăiat vechiul gard, am spart puțin pământul de la pivniță pentru a putea izola în exterior zidul de bolțari + măsurători, lățimea iese mai mare cu 30 cm
  • ziua 5 (10 ore): am turnat 2 rabe de șoatăr pe teren. a venit șeful de șantier și topograful și a verificat unghiurile laturilor principale + nivelul de la stâlp dorit pentru fiecare colț. am mai săpat în pământ unde depășea cofragul nivelul
  • până aici am pus 5 cife, fiecare de aproximativ 1.000 ron (cam 170 lei transportul spre comparație vecinii au lucrat cu roabele de la betonieră în 2 zile bune, deci au scos 1.000 lei doar transportul + că au pus șoatăr cum au vrut, se pare că cel pus era nespălat deci cu pământ și a crepat cimentul), 2 rabe de piatră din care doar una jumate folosită.

Articole Populare

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador

Diigo

Cazul Pustan