Black Friday 2012. Impresii

Ce nu mi-a plăcut la magazinele 2Parale:

  • au promovat mersul la magazin mai presus decât cumpărarea online. adică mă stresez, îmi dau duhul să aduc clienți pe siteul lor și ei ce fac ? pun un banner cu: hai în magazin. și mai tare e ceea ce au făcut flanco, au postat toată ziua pdf-ul cu promoțiile și le-a fost de ajuns, un prieten mi-a spus că e prăpăd la ei și la altex e coadă la intrare în magazin ca în filme, dar cum altex a ieșit din sistem creându-și un sistem de afiliere propriu în jurul evenimentului e o strategie bună de marketing
  • multe alte magazine, de black friday puneau în prim plan numerele de telefon, cine-i mai întreba de pe ce site au ajuns la ei ?

Am mai scris și aici câteva impresii de Black Friday din 2012.2012-11-27 23 47 33

Comentarii

Articole Populare

Diigo

raspunsuri conquiztador

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan