Black Friday 2012. Impresii


Ce nu mi-a plăcut la magazinele 2Parale:

  • au promovat mersul la magazin mai presus decât cumpărarea online. adică mă stresez, îmi dau duhul să aduc clienți pe siteul lor și ei ce fac ? pun un banner cu: hai în magazin. și mai tare e ceea ce au făcut flanco, au postat toată ziua pdf-ul cu promoțiile și le-a fost de ajuns, un prieten mi-a spus că e prăpăd la ei și la altex e coadă la intrare în magazin ca în filme, dar cum altex a ieșit din sistem creându-și un sistem de afiliere propriu în jurul evenimentului e o strategie bună de marketing
  • multe alte magazine, de black friday puneau în prim plan numerele de telefon, cine-i mai întreba de pe ce site au ajuns la ei ?

Am mai scris și aici câteva impresii de Black Friday din 2012.2012-11-27 23 47 33




Inscrie-te si la celelalte concursuri online și urmărește cele mai bune Promotii Online.

Ne intalnim pe chat pentru quizuri, coduri si distractie. Daca ne urmaresti pe Google+, Facebook sau pe twitter (chiar si prin sms) veti fi instiintati cand apar noutati. In coltul din dreapta sus aveti meniul cu toate quizurile si codurile disponibile.
Daca va sunt utile informatiile dati un like sau +1.



Postat de Concursuri Online în 11/27/2012 11:47:00 p.m.