Impresii Black Friday 2012

eMAG și-a vândut produsele de care dorea să se descotorosească. A fost de ajuns un simplu comentariu negativ în pagina unui produs ca acesta să nu mai fie atractiv pentru cumpărători. Tocmai de aceea lista produselor eMAG a fost săracă, aceasta fiind principala plângere a clienților eMAG. Iar acum, la prima zi după eveniment reduc prețurile la resigilate eMAG pentru că vor fi multe produse returnate. E mult mai benefic pentru magazin să vândă un produs de care vrea să se scape la un preț redus decât să rămână cu el până la anul.

 

Într-adevăr eMAG a stat foarte bine la capitolul servere, siteul fiind inaccesibil o perioadă foarte mică față de anul trecut și față de concurență, de exemplu ieri n-am putut să accesez altex decât de 2 ori și atunci se vedea textul într-o parte și pozele în alta, nu se prea înțelegea nimic ce e acolo. EvoMAG cam la fel iar flanco a dorit să-și aducă clienții în fața magazinelor cum au văzut ei la TV că se fac afaceri, cu clienți ce se calcă în picioare pentru o amărâtă de reducere de 100 lei reală, au fost mulți duși de nas de prețurile ridicate în ultima perioadă și de reducerea care părea colosală, deci o afacere foarte bună când de fapt e o înșelăciune. Ciudat, că la eMAG nu s-a mai întâmplat acest fenomen și putem spune că piața online din România a evoluat datorită acestui magazin care tinde să adopte standardele lumii dezvoltate.

2012-11-24 10 38 36

 

 

Am văzut și F64 care a afișat o gamă de produse mult mai bogată și atrăgătoare spre deosebire de eMAG însă nu prea am avut timp să mă minunez serverele fiind picate mai tot timpul.

Am văzut multe reduceri frumoase la haine și mulți au beneficiat de pe urma acestora.

Au răsărit multe siteuri gen vinerea.neagră.eu care doar afișau bannerele magazinelor din 2parale care erau ca nisipul de multe.

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Cazul Pustan

raspunsuri conquiztador

Biblia vs Cartea lui Mormon