Religia omoara Tinde spre Viata

Atunci Simon Petru, care avea o sabie, a scos-o şi l-a lovit pe robul marelui preot, tăindu-i urechea dreaptă. Numele acelui rob era Malchus. Însă Isus i-a zis lui Petru: „Bagă-ţi sabia în teacă! Nu voi bea oare paharul pe care Mi l-a dat Tatăl?“

Când cei din jurul lui Isus au văzut ce urma să se întâmple, au zis: – Doamne, să lovim cu sabia? Şi unul dintre ei l-a lovit cu sabia pe robul marelui preot, tăindu-i urechea dreaptă. Însă Isus a zis: – Încetaţi cu aceasta! Şi a atins urechea acelui om şi l-a vindecat.

de multe ori facem și noi ca Petru, tăiem urechile celor pe care ar fi trebuit să-i iubim cum ne-a iubit EL pe noi.

 

nu am pretins niciodată că știu adevărul, vorbesc din ce am auzit fără să jignesc pe nimeni și dacă e ceva ce e neînțeles sau dacă te-am băgat mai mult în ceață te rog ignoră ceea ce am spus, nu asta era intenția și scuză-mă că sunt așa de slab în a explica, lupt atât în rugăciune cât și pentru a folosi cuvinte cât mai potrivite pentru a-ți explica astfel încât să pricepi cât mai bine conceptele divine2013-02-22 14 57 18.

 

nu pretind că doar cei cu sola scriptura ajung în rai ci cred că religia trebuie să te îndrepte către Dumnezeu și să te ajute să ai o relație cât mai bună cu Creatorul Tău iar atunci când regulile omenești ale religiei tale îți pun piedici în relația ta cu Dumnezeu atunci e nevoie fie să te eliberezi de aceste reguli omenești schimbându-ți religia pentru că mai degrabă trebuie să te apropii de Dumnezeu decât să mori într-o evlavie autoimpusă respectând reguli stricte care duc doar la moarte, trebuie să tânjești să ai o relație cu Viața, să fii fericit și să vezi Dragostea. Eu sunt Calea, Adevărul și Viața spune Domnul Isus, nici o altă poruncă omenească sau vreo religie nu poate mijloci între tine și Dumnezeu.

 

oricum, dacă vrei să auzi asta, tu ai dreptate orice s-ar întâmpla nu o să te mai deranjez pentru că e în zadar dar să știi că nu-ți port ranchiună din contră cu toată îndoctrinarea și ochelarii de cal pe care-i porți câteodată voit probabil din cauza jignirii unora ca mine, direcți (și aș vrea să-mi cer scuze chiar dacă asta nu schimbă nimic în viața reală, poate doar să șteargă unele ironii și jigniri din mediul virtual și aș dori să fii liber/ă cu adevărat de lanțurile jignirilor acestor oameni care au procedat ca Petru tăind urechea lui Mahlu cu sabia în loc să-l iubească ca Domnul Isus, iar iertarea e o poruncă (iartă-ne pe noi cum iertăm celor care ne-au greșit)) mă rog pentru tine încă de când te-am cunoscut virtual vorbind, n-am mai intrat pe forum de ceva timp dar continui să cred că Dumnezeu lucrează în fiecare dintre noi în felul său pentru că suntem diferiți și sper ca toți să ne vedem în ceruri (dincolo de ironiile și bătăliile noastre uneori jucăușe din mediul virtual) pentru că asta e dorința de la început a lui Dumnezeu și pentru asta și-a dat viața Domnul Isus.

 

Aș vrea să pot să mă port cu semenii mei la fel cum s-a purtat Domnul Isus cu mine și cred că în urma experienței noastre trăite pe acest pământ cu eșecurile ei și împliniri să ajungem cu toții la adevărata statură a plinătății lui Hristos în noi astfel încât în ziua aceea să stăm în picioare înaintea Sa, când lucrarea fiecăruia va fi dată pe față și va fi încercată în foc aș vrea ca lucrarea fiecăruia făcută aici pe Terra să dureze, să aibe temelia lui Hristos și fiecare să aibe legătura cu Fiul tot așa cum Fiul era în Tatăl prin Duhul Sfânt. Așadar toate gândurile de bine aș dori să vină din partea mea, să fii convins/ă că mă voi ruga pentru megara și pentru toată lumea virtuală ca Dumnezeu să-și facă lucrarea în fiecare după cât dorește fiecare să vină la Hristos și într-un final să audă cuvintele: vino rob bun în împărăția Tatălui Meu. Aș dori să fiți binecuvântați și să prosperați acolo unde v-a pus EL dar să fiți pe deplin convinși că Dragostea Sa există pentru fiecare în parte și e reală iar jertfa Domnului Isus e fundamentul/piatra de bază a existenței sale: pentru că atât de mult te-a iubit Dumnezeu pe tine (cel care citești acest mesaj) că n-a făcut rabat de la cea mai grea suferință pe care o putea avea, aceea de a fii despărțit de ce avea mai drag, fiul Său (și cei care sunt părinți știu cum e), tocmai ca să îți arate că dă totul pentru tine, ai preț în ochii Lui și ești atât de minunat. Vrea să fii fericit și să experimentezi în viața asta că ai un Tată. EL să fie slăvit.

Comentarii

Articole Populare

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador

Diigo

Cazul Pustan