Apa alcalina: pro & contra argumente

Cunosc o familie de doctori care folosesc un aparat de ionizat apa și când merg în vacanță la țară se duc special pentru a se alimenta cu apă și fac peste 150 km doar pentru a aduce apă. Mi s-a părut cam deplasat gestul dar oamenii se simt bine și asta e de apreciat. Am căutat și eu să mă informez despre acest subiect și am dat peste filmulețul următor (dați click pe CC din colțul dreapta jos pentru a activa subtitrarea în română):

Printre comentarii am găsit și o pagină cu contraArgumente făcută de un domn care e doctor în chimie la universitatea din Berkeley unde scrie că mașinăria nu poate face altceva decât să vă scoată bani din buzunar și să vedeți efectul placebo. E explicat pe larg acolo chiar și cu formule chimice că toate aceste aparate care vă iau bani frumoși și munciți din buzunare nu merită atenția noastră ba chiar vă pot ajuta să ajungeți la efecte nedorite. Chiar Raoul Pop, prezentatorul din filmuleț susține că a folosit câțiva ani un filtru de osmoza inversa care le-a făcut rău.

I am a student at berkeley studying bio so I have some knowledge on chemistry. this machine sounds really fishy to me because it doesn't make sense at all to drink high pH water while your stomach produces acid. it'll just balance each other out in there. mind as well just crush an anti acid and stir it in water. that'll give you high pH. this is definitely a placebo effect. the scientific community should be more involved in this subject matter and stop these scams.

Aici ar fi informații mai detaliate.2013-03-24 19 32 42

Comentarii

Articole Populare

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador

Diigo

Cazul Pustan