Dr Ofelia Lugojan Ghenciu: vaccinuri antibiotice antitermice lapte

Cuprins:

  • vaccinurile ne distrug sistemul imunitar. febra sub 39 e benefică
  • laptele de vacă mai sănătos decât laptele praf (care e materie moartă)
  • ne jucăm de-a Dumnezeu cu fertilizarea in vitro și folosirea anticoncepționalelor

Am vorbit și aici despre vaccinuri și parcă nici acum nu-mi vine să cred că asta e realitatea. Am refuzat vaccinul copilului meu și uneori când mă uitam la televizor parcă îmi venea să mă îndoiesc de decizia făcută dar deocamdată copilul e

 

Dar doamna doctor Ofelia Lugojan Ghenciu ne explică foarte bine aceste principii ale homeopatiei care câștigă tot mai mult teren.

Trăim într-o societate de consum. Și plătim cu viețile noastre tributul acestei societăți de consum. Nimeni nu este interesat să se dezvolte homeopatia în afară de pacienți.

Restul: doctori, producătorii de medicamente, farmaciile, guvernul, televiziunile, media nu au nici un venit din asta prin urmare nu sunt interesați.

Laptele praf este produsul unei industrii și atunci trebuie să se vândă.

Pacientul conștient se interesează asupra sănătății sale. Nu putem avea încredere în doctori, televiziune sau industrie pentru că fiecare are un interes ascuns și un câștig din fiecare sfat pe care-l dă.

Cine sunt eu ca o simplă persoană ca un mare om să nu apară pe lume.

Împotriva anticoncepționalelor și a oricăror alte metode de contracepție. Oricum medicamentele astea (ca Diane 65 parcă) atacau ficatul și nu făceau bine corpului cu toate că unii doctori le recomandau contra acneei.

Un copil care nu poate să decidă.

E un copil artificial, ce stă toată ziua în fața televizorului în loc să se joace cu copiii sau părinții, îmbuibat cu lapte praf, cu toate că arată în exterior ca fiind rotofei dar lăuntric, chimic e gol fără viață.

2013-03-23 19 45 58

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

raspunsuri conquiztador