Io mi s Doamne pui de Dac - LIBER PRIN HAR

LIBER PRIN HAR -- Sunny & Biserica Filadelfia Baia-Mare

Că tot am avut pocăiți cântând pe manele, hip-hop, populară hai să vedem și o horă. Mă întreb dacă există vreo limită sau voi continua să fiu uimit de ceea ce găsesc pe youtube. Există pocăiți metalica ? house ?
De fiecare dată am condamnat acest tip de atitudine și am spus că pașii unui ucenic autentic sunt:
  1. lepădarea de sine (de ceea ce-ți place)
  2. luarea crucii
  3. urmarea lui Hristos (nu invers)
Eu în filmulețul ăsta nu văd diferențe între o discotecă și "închinarea" celor considerați Liberi prin har decât folosirea de câteva ori a cuvintelor creștine. Ori asta nu înseamnă că e o lucrare de calitate făcută din materiale durabile care zidesc pe temelia lui Hristos. Dar cum spunea cineva, suntem liberi și diferiți iar ceea ce mie nu-mi place poate că unora le place, chiar dacă știu că templele dumnezeilor străini (discotecile) se aseamănă izbitor cu aceste practici conform bibliei nu am dreptul să frecventez aceste locuri din cauza celor mai slabi și nu vreau să fiu o piatră de poticnire pentru nimeni.

Ghiță Mocan, pastor în Oradea analizează această melodie.

 

Articole Populare

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador

Diigo

Cazul Pustan