Politicienii de azi si Romania de maine

Astăzi am avut ceva timp liber și am zis să văd ce mai fac politicienii așa că am intrat pe gândul dar așa cum am făcut și cu fotbalul se pare că nici politica nu mă mai interesează din moment ce avem astfel de specimene care să judece și să decidă pentru noi. Visătorii ăștia.

2013-03-02 02 19 00

Mă tot gândesc oare cât o să mai fie la putere acest tip de oameni. Și când se vor trezi susținătorii lor la realitate ?

 

"A trăi în România e ca şi cum ai înota într-o piscină cu acid sulfuric şi uneori îmi doresc să pot ieşi" (Mircea Cărtărescu) mă bucur însă ca măcar țiganii să o ducă bine la ei acasă: Porsche Panamera

 

Are dreptate, din păcate România chiar dacă pe hartă pare în Europa, în realitate e de mult în spatele ei chiar cu legile cu care ne lăudăm la TV (de fapt chiar ei, deputații și senatorii se laudă). De exemplu în Europa trebuie să plătești dacă te-a prins că ai dat kilometrajul înapoi, la noi peste 80% din mașinile de pe piață au așa ceva, adică obișnuință, legea junglei și asta cu toate cele 600 de minți strălucite prea ocupate să se ocupe de astfel de chițibușuri ce stau pe scaunele de lux din Palat fără mustrări de conștiință.

 

Și tinerii care luptă să creeze un sistem mai bun sunt dați la o parte pentru că strică șmecheriile celor mai mari:

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Cazul Pustan

raspunsuri conquiztador

Biblia vs Cartea lui Mormon