Spam EuroData Sondaj de opinie

Primesc telefon de la numarul 021.301.29.30 si se prezinta o domniță că e de la firma EuroData și mă roagă să particip la un sondaj (nu i-a dat numele). Am întrebat-o de unde are numărul meu de telefon și îmi răspunde că a fost generat aleator.2013-03-12 13 37 16

 

Îmi cer scuze că nu pot s-o ajut și îi sugerez să facă sondajul pe internet fiind mult mai simplu la care ea mă întreabă de două ori dacă poate reveni mai târziu pentru că inițial îi spusesem că nu am timp pentru chestii din astea.

 

Oamenii ăștia nu-și dau seama că formând un număr de telefon chiar aleator deranjează lumea ? E ca și cum ai trimite un mesaj SPAM pe email sau o scrisoare la poștă când nimeni nu ți-a cerut lucrul ăsta. Iar ca să atragă lumea (adică de ce aș sta să răspund la niște întrebări pierzându-mi din timpul meu prețios) poate să amintească și de o tombolă cu toate că lumea s-a învățat că concursurile din ziua de azi sunt și țepe. Participă la cele mai noi concursuri online pe eConcursuri.com

Comentarii

Articole Populare

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador

Diigo

Cazul Pustan