Vitamina C 100mg fructe de pădure


Astăzi am mers la farmacie să cumpăr niște vitamina C și am primit ca recomandare din partea farmacistului Vitamina C 100mg cu aromă de fructe de pădure așa cum vedeți aici de la Laboratoarele Remedia cu medicamente făcute de farmaciști. Un comprimat conține:

  • vitamina C (acid ascorbic) 100mg și următorii excipienți:
  • fructoză
  • isomalt
  • dioxid de siliciu adică E551 - Solutiile silice pot induce alergii cu manifestare dermatologica, iar silicea pulverulenta prezinta toxicitate respiratorie (silicoza).
  • E 1201 - polivinilpirolidona – cancerigen, provoaca tulburari hepatice si alergii; printre pericolele care pandesc organismul in urma consumarii e-urilor "periculoase" se numara: tumorile si cancerul
  • akrasweet - n-am găsit nimic despre ăsta
  • aromă de fructe de pădure
  • talc - E553b - Unele date din literatura de specialitate il asociaza cu cancerul gastric
  • acid stearic - E570 - Se pot obtine din animale, plante (inclusiv soia modificata genetic, porumb)

Ca și concluzie mai bine mă abțin de la consumarea acestui "medicament" care mă curăță de tot decât să-mi las întărit sistemul imunitar și să încetinesc procesul de îmbătrânire.

2013-03-25 20 57 40




Inscrie-te si la celelalte concursuri online și urmărește cele mai bune Promotii Online.

Ne intalnim pe chat pentru quizuri, coduri si distractie. Daca ne urmaresti pe Google+, Facebook sau pe twitter (chiar si prin sms) veti fi instiintati cand apar noutati. In coltul din dreapta sus aveti meniul cu toate quizurile si codurile disponibile.
Daca va sunt utile informatiile dati un like sau +1.



Postat de Concursuri Online în 3/25/2013 08:58:00 p.m.