Vitamina C 100mg fructe de pădure

Astăzi am mers la farmacie să cumpăr niște vitamina C și am primit ca recomandare din partea farmacistului Vitamina C 100mg cu aromă de fructe de pădure așa cum vedeți aici de la Laboratoarele Remedia cu medicamente făcute de farmaciști. Un comprimat conține:

  • vitamina C (acid ascorbic) 100mg și următorii excipienți:
  • fructoză
  • isomalt
  • dioxid de siliciu adică E551 - Solutiile silice pot induce alergii cu manifestare dermatologica, iar silicea pulverulenta prezinta toxicitate respiratorie (silicoza).
  • E 1201 - polivinilpirolidona – cancerigen, provoaca tulburari hepatice si alergii; printre pericolele care pandesc organismul in urma consumarii e-urilor "periculoase" se numara: tumorile si cancerul
  • akrasweet - n-am găsit nimic despre ăsta
  • aromă de fructe de pădure
  • talc - E553b - Unele date din literatura de specialitate il asociaza cu cancerul gastric
  • acid stearic - E570 - Se pot obtine din animale, plante (inclusiv soia modificata genetic, porumb)

Ca și concluzie mai bine mă abțin de la consumarea acestui "medicament" care mă curăță de tot decât să-mi las întărit sistemul imunitar și să încetinesc procesul de îmbătrânire.

2013-03-25 20 57 40

Comentarii

Articole Populare

Cazul Pustan

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari