Buletin expirat - Legile Romaniei

UPDATE: am aflat că în situații excepționale poți rămâne în posesia vechiului buletin dacă mai e valabil

În perioada următoare urma să-mi expire buletinul, am căutat pe internet pe siteul primăriei locale ce acte am nevoie pentru reînnoirea acestuia și merg să fac copii xerox știind că ei n-au așa ceva apoi să plătesc taxele. Acolo era un bilețel pe ușă, scris frumos:
Plecată la Trezorerie !
Da. În timpul orelor de program. Într-o parte scria programul: 9-14. Dar aș fi pus pariu că e la o țigară cu primarul. Bun, merg la buletine să le spun că asta e. Acolo îi dau toate actele și îmi dă o cerere pe care trebuie să scriu informațiile personale printre care și ultima școală absolvită precum și ocupația actuală. Apoi când îl întreb dacă mai pot folosi buletinul în timpul ăsta, îmi spune că mi-l ia. Are copie după el, dar mi-l ia pe ăsta vechi și eu rămân un cetățean fără drepturi timp de 10 zile, timpul record în care țara europeană România reușește să facă un act de asemenea anvergură. Scria pe ușă informațiile importante legate de durata extraSuperMegaExcelentă dar și un: nu facem acte temporare.2013-04-23 21 55 10

Îi spun că am nevoie de buletin pentru a-mi cumpăra o vilă iar tipul de la buletine îmi spune că nu pot face lucrul ăsta din moment ce buletinul e la ei. Iar dacă aș fi înscris la o școală de șoferi și mă oprește un polițist îi spun că buletinul e la poliție că așa a spus tipul ăsta.

Ce legi tâmpite mai trebuie să descopăr în colonia asta numită România ? Adică nu putea să-mi lase vechiul buletin să fiu cetățean normal, să plec pe unde doresc în lumea asta și peste 10 zile să revin să îmi revendic dreptul de a avea un buletin nou pentru care am plătit 12 lei ?

Articole Populare

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

raspunsuri conquiztador

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari