Fiul lui Rick Warren s-a sinucis

Știrea încă îi miră pe oameni. Vineri la 10am, Matthew Warren, de 27 de ani a luat pistolul și s-a sinucis după ce a avut un timp plăcut petrecut cu părinții săi. L-au găsit pe la 5.25 pm. Așa spune taică-su.

Dad, I know I’m going to heaven. Why can’t I just die and end this pain?

Dar ce e și mai interesant e că Rick Warren și-a propus să predice duminică despre cartea pe care tocmai o citise: Cum să supraviețuiești cea mai grea zi a vieții tale. Lucrul ăsta l-a făcut public dinaintea incidentului. Se pare că acum nu doar predică ci experimentează cu adevărat o astfel de zi. Primul mesaj pe twitter după moartea fiului său:

We pray"Thy WILL be done on earth AS IT IS IN HEAVEN' since in heaven God's Will is done #always. On earth,it's done rarely

Duminică n-a fost la biserică.

Urmează-Mă și lasă morții să-și îngroape morții ! spunea recalcitrant Domnul Isus unui potențial ucenic adevărat. (matei 8.22)

Altuia i-a zis: – Urmează-Mă! Dar acela I-a răspuns: – (Doamne,) dă-mi voie mai întâi să mă duc să-l înmormântez pe tatăl meu!

Isus i-a zis: – Lasă morţii să-şi îngroape morţii, iar tu du-te şi vesteşte Împărăţia lui Dumnezeu! (luca 9. 60)

Din propovăduitori ai Cuvântului Vieții am ajuns ca bocitorii scoși afară de Domnul Isus și Petru să poată face vreo minune.

 

Pe lângă faptul că e o greșeală să lași un pistol la îndemâna oricui mai ales că în casă trăiește un debil mintal mă întreb unde a fost supraveghetorul acestui debil mintal. La noi în România sunt plătiți oameni ca să stea cu oamenii cu probleme, să-i supravegheze. Dacă pistolul a fost găsit și a dorit să se joace cu el atunci nu e sinucidere. Cine știe ce-a fost oare în mintea acelui copil cu probleme. O mare parte din vină îi aparține supraveghetorului și a deținătorului de permis armă care a ignorat regulile de deținere a armelor.

 

Să nu uităm că Rick Warren i-a făcut propagandă lui Obama în 2009. Politica n-are ce căuta în biserică în zile de campanie și nici omul lui Dumnezeu care vorbește cuvintele Bibliei nu are ce să rostească vreo binecuvântare unui guvern sau politician ce a dictat începerea războiului.

He preaches about saving millions of lost souls, but couldn't save his son. Just another phony preacher taking advantage of stupid sheep ! (suna un comentariu)

Mă gândesc acum dacă The Purpose Driven Life și tot ce-a construit el în toți acești ani mai are vreun sens. Să conduci o biserică de zeci de mii de oameni și să eșuezi în ce e mai important:

Supraveghetorul însă trebuie să-şi conducă bine propria casă, să-şi ţină copiii în supunere, cu toată demnitatea – pentru că, dacă cineva nu ştie să-şi conducă propria casă, cum se va îngriji de biserica lui Dumnezeu?

2013-04-09 00 18 20

Comentarii

Articole Populare

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

raspunsuri conquiztador

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari