Saltele ieftine de calitate iti schimba viata

De fiecare dată când am fost plecat în călătorie mi-a fost extrem de greu să mă acomodez cu patul în așa fel încât a doua zi eram foarte obosit și chiar dacă eram la lucru sau în vacanță ziua respectivă era pierdută. Țin minte că cel mai greu mi-a fost când am avut un coleg care sforăia foarte zgomotos, simțeam că se cutremură locul iar pereții se clatină când inspira aerul iar eu nici cu căștile în urechi cu muzica house dată la maxim și cu pernele în cap nu reușeam să acopăr decibelii acestui coleg. Am avut noroc mare cu patul meu care scârțâia și când mă întorceam reușeam să-l trezesc cât de cât și să am un moment de respiro pentru că niciodată n-am îndrăznit să trezesc pe cineva și să-i spun că sforăie. La polul opus se află o experiență de neuitat, când am avut prilejul să testez un tip de saltele ortopedice parcă și visele erau altceva. Iar a doua zi eram fresh, ca atunci când auzi un motor diesel care toarce la adevărata lui forță iar uleiul e cel potrivit și e gata să te ducă la capătul pământului indiferent de condițiile atmosferice sau de presiunea piciorului tău pe pedala de accelerație.

 

Ca nou. Și e de așteptat să fie așa din moment ce somnul e de calitate iar fiecare celulă din tine se odihnește așa cum trebuie pentru ca a doua zi să o ia de la capăt făcând aceleași lucruri care odată i se păreau plictisitoare, parcă acum prind viață odată cu viața care odată mocnea în tine iar acum a devenit o adevărată flacără gata să eclipseze pe cei din jur și totodată să-i acapareze cu vigoarea ta. Știu oameni care alocă o sumă considerabilă pentru a avea saltele de calitate ajungând la prețuri de peste 2.000 lei deoarece au înțeles că un somn bun se obține pe saltele superioare dar nici nu se compară viața dacă stăm să o punem într-o balanță și să-i vedem beneficiile printre care cel mai important îl reprezintă relaxarea și irigarea muschilor și a coloanei.

 

Și apoi te miri câtă energie are acea persoană, e peste tot, le încearcă pe toate are o atenție sporită, e odihnită când tu nu mai știi cum să ajungi în pat să tragi un pui de somn pentru a-ți reveni, te uiți la ceas și parcă timpul trece tot mai greu, ochii ți se îngreunează și toate lucrurile le faci cu întârziere și apoi o întrebi care-i secretul și îți răspunde așa fericit: Schimbă salteaua !2013-05-31 21 29 14

Comentarii

Articole Populare

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador

Cazul Pustan

Diigo