AdBicy: publicitate revolutionara

Ca să ieși în evidență trebuie să plătești. Iar campaniile de promovare au succes și vedem o grilă foarte diversificată în prezent. De la publicitatea prin spoturi publicitare la TV care sunt cele mai scumpe până la afișarea unui banner pe internet, toate costă bani dar scot în evidență ceea ce trebuie: Bike advertising image

 

 

Publicitatea în mediul virtual a cunoscut la rândul ei o serie de factori noi. De exemplu youtube adaugă bannere în cadrul videoului, facebook adaugă postări promovate în cadrul celorlalte postări care pot fi personale dar ținta pe care o alegi folosind aceste produse e destul de restrânsă reprezentând doar oamenii care intră pe internet la un moment dat de timp și care folosesc acel site. Dacă însă țintești să promovezi produsul vostru unor oameni care se uită la TV promovați un spot publicitar însă dacă dorești să promovezi produsul tău și altora folosești AdBicy - o metodă unică de promovare prin simplicitatea folosirii ei.

 

Personal, după un timp petrecut în fața televizorului, atunci când vine pauza publicitară din instinct dau pe alt canal care oferă orice altceva în afară de reclame. Când vine vorba despre un banner parcă e altceva și tot din instinct am introdus AdBlock ca să nu mai am probleme, dar când acea reclamă e inovativă și amuzantă devine interesantă iar o nouă metodă de promovare pentru început parcă zici: wow. și te vei uita la acea reclamă și vei dori să afli ce vrea să spună. Așa am făcut eu când am văzut clipul de mai sus, am rămas mască să văd că poți face reclamă în cel mai eco mod posibil: pe bicicletă.

 

Rămâi surprins să vezi oameni care se plimbă cu bicicleta iar în spatele lor cară un banner cu o reclamă publicitară. Ne-am săturat cu toții de reclamele de la televizor, de bannerele de pe siteuri acum e timpul să promovăm la alt nivel: bannerele pe bicicletă. Oamenii ăia cu sau fără banner tot trebuie să meargă în direcția și la destinația dorită așa că de ce să nu plimbe un căruț cu un banner așa că eventualele costuri cu transportul vor fi relativ scăzute. De ce să nu pui 1.000 de bannere pe biciclete timp de o oră în 10 orașe diferite în locul unui spot publicitar la televizor de 30 de secunde sau a unui banner pe un site pe timp de o lună.

 

Faci și sport, e ușor de cărat într-o geantă și se asamblează în mai puțin de 10 minute. Aceste suporturi pentru bannere se pot pune și când te dai cu rolele sau când pur și simplu mergi la o plimbare pe jos. Targetul pe care dorești să-l alegi este extrem de variat. Nu vei mai fi limitat de mediul virtual ci pur și simplu poți întâlni persoane care nu se uită la televizor, nu intră pe internet sau nu citesc ziare dar îți pot vedea campania ta.

 

Aceste panouri publicitare pot fi urmărite și localizate prin GPS în orice moment, sunt foarte ușoare de folosit și vă pot îmbunătăți promovarea imaginii afacerii dvs.2013-07-29 18 09 13

Comentarii

Articole Populare

raspunsuri conquiztador

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

Diigo