Vrajeala Passat Variant 2.0 TDI --4.000 EURO


Paul Walter de pe adresa paulwalter1971@gmail.com vrea să-mi vândă mie o masina. Probabil am dat de el pe un site destinat vânzării mașinilor mobile.de

I-am răspuns rapid:

Hello Paul,

I'm from romania and I'm still interested to buy your car

can you send me more pictures and details of it ?

where are you from

Thank you very much

Și el răspunde prompt, îmi spune detaliile, prețul și îmi dă un link spre poze mai multe.

Îmi zice că e în Londra și nu mai are nevoie de mașină că are volanul pe stânga.

În linkul trimis apar următoarele detalii:

Year built: 2007 Mileage: 69,000 km Power: 103 kW (140 hp) Year: 12.2007 Next general inspection: 12.2014 Transmission: Automatic Types of fuel: Diesel Capacity: 1968 ccm Cylinders: 4 Fuel consumption: 7.9 l/100 km Fuel consumption on the highway: 5 l/100 km Fuel consumption: 6 l/100 km Komibniert CO2 emissions: 158 g / km Emission Class: Euro4 Emissions Sticker: 4 (Green) Environmental features: Particulate filter, catalyst Admission: street legal Interior Features: Electric windows, Navigation, Electric Seats, Sunroof, Heated seats, Radio (CD), central locking, On board computer, Park Distance Control, Power Steering, Cruise Control Interior: Full leather Interior Color: Brown Air conditioning: automatic climate control Number of Seats: 5 Exterior Color: Black Number of doors: 4 Safety equipment: ABS, Xenon headlights, alarm, immobilizer, traction control, ESP, EBS Airbags: front, side and more airbags Other features: Full Service History

Și câteva poze:

2013-07-18 01 48 282013-07-18 01 48 21

 

Mă tot miram cum omul ăsta nu poate vinde mașina cu aceste specificații la prețul ăsta. A fost suspect faptul că profilul său de google plus nu are nimic postat în afară de poza următoare:

 

Mă gândeam că trebuie să fie ceva:

Hello Paul,

can you send me pictures with the car papers ?

how we can meet ?

I can go to London but I need to see if this is not fake

Have a nice day

Și șmecheria apare. Vrea să-i arăt foaia de la Western Union pe care scrie toate detaliile tranzacției și cu care poate lua banii. Asta ca să fie sigur că eu ajung în londra să-i cumpăr mașina.




Urmărește cele mai bune Promotii Online.

Ne intalnim pe chat pentru quizuri, coduri si distractie. Daca ne urmaresti pe Google+, Facebook sau pe twitter (chiar si prin sms) veti fi instiintati cand apar noutati. In coltul din dreapta sus aveti meniul cu toate quizurile si codurile disponibile.
Daca va sunt utile informatiile dati un like sau +1.



Postat de Concursuri Online în 7/18/2013 01:56:00 a.m.