Vrajeala Passat Variant 2.0 TDI --4.000 EURO

Paul Walter de pe adresa paulwalter1971@gmail.com vrea să-mi vândă mie o masina. Probabil am dat de el pe un site destinat vânzării mașinilor mobile.de

I-am răspuns rapid:

Hello Paul,

I'm from romania and I'm still interested to buy your car

can you send me more pictures and details of it ?

where are you from

Thank you very much

Și el răspunde prompt, îmi spune detaliile, prețul și îmi dă un link spre poze mai multe.

Îmi zice că e în Londra și nu mai are nevoie de mașină că are volanul pe stânga.

În linkul trimis apar următoarele detalii:

Year built: 2007 Mileage: 69,000 km Power: 103 kW (140 hp) Year: 12.2007 Next general inspection: 12.2014 Transmission: Automatic Types of fuel: Diesel Capacity: 1968 ccm Cylinders: 4 Fuel consumption: 7.9 l/100 km Fuel consumption on the highway: 5 l/100 km Fuel consumption: 6 l/100 km Komibniert CO2 emissions: 158 g / km Emission Class: Euro4 Emissions Sticker: 4 (Green) Environmental features: Particulate filter, catalyst Admission: street legal Interior Features: Electric windows, Navigation, Electric Seats, Sunroof, Heated seats, Radio (CD), central locking, On board computer, Park Distance Control, Power Steering, Cruise Control Interior: Full leather Interior Color: Brown Air conditioning: automatic climate control Number of Seats: 5 Exterior Color: Black Number of doors: 4 Safety equipment: ABS, Xenon headlights, alarm, immobilizer, traction control, ESP, EBS Airbags: front, side and more airbags Other features: Full Service History

Și câteva poze:

2013-07-18 01 48 282013-07-18 01 48 21

 

Mă tot miram cum omul ăsta nu poate vinde mașina cu aceste specificații la prețul ăsta. A fost suspect faptul că profilul său de google plus nu are nimic postat în afară de poza următoare:

 

Mă gândeam că trebuie să fie ceva:

Hello Paul,

can you send me pictures with the car papers ?

how we can meet ?

I can go to London but I need to see if this is not fake

Have a nice day

Și șmecheria apare. Vrea să-i arăt foaia de la Western Union pe care scrie toate detaliile tranzacției și cu care poate lua banii. Asta ca să fie sigur că eu ajung în londra să-i cumpăr mașina.

Comentarii

Articole Populare

raspunsuri conquiztador

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

Diigo