Turcin Evidenta Populatiei Otelu Rosu

Astăzi am ajuns la evidența populației din Oțelu - Roșu, acolo unde se eliberează buletinele și de fiecare dată am dat peste același domn sobru care își calculează până și cuvintele: reveniți de luni până vineri între 8 și 12.

 

I-am spus că au trecut doar 5 minute peste ora 12, dacă se poate să nu mai fac un drum aiurea doar pentru el. Mi-a zis că programul e program și trebuie să-l respect că cică la CEC nu primești nimic dacă ajungi peste program. Am plecat ca orice alt cetățean de rând din țara asta care revine în altă zi stând la aceleași cozi interminabile cu funcționari ce lucrează doar la jumătate din ghișee că nu-s bani și chef să le ocupe pe toate.

 

Și mi-am amintit că în urmă cu două luni când mi-am făcut buletinul ajunsesem cu 10 minute înainte de ora 8. Atunci am mers cu bicicleta tocmai pentru acest lucru și am tot așteptat. Că domnul Turcin de la evidența populației trebuie să-și bea cafeaua sau i-a sunat ceasul mai târziu de a ajuns la 8.30. Asta nu contează, nu-i așa ? Voi ajunge luni la ora 8 fix acolo să vedem cât de exact e omul și cu momentul începerii lucrului pentru care e plătit din moment ce face nazuri că lucrează 5 minute peste program.

 

2013-09-11 23 10 20

 

Oricum, când l-am deranjat astăzi el stătea cu țigara în mână frecând menta prin birou. Vorba aia, să te ferească Dumnezeu de funcționarii publici și doctorii din România asta pe lângă gropi care-s simbolul țării.

 

Dau pe declaratie.integritate.eu să caut declaratia sa de avere și primesc: internal server error.

 

2013-09-06 14 28 22

Comentarii

Articole Populare

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador

Cazul Pustan

Diigo