Allah un raspuns crestin ?

"A iubi aproapele ca pe mine însumi înseamnă să vorbesc frumos despre el, [nota: sau despre Dumnezeul lui] așa cum aș vrea să vorbească și el despre mine." (Volf Miroslav)

 

Imi vine in minte pasajul din VT in care Ilie isi bate joc de prorocii lui Baal dupa ce i-a vazut toata ziua strigand la dumnezeul lor care n-a dat vreun raspuns (1imp18:27). A-l vedea pe Ilie sau orice alt prorooc din VT vorbind frumos despre dumnezei făuriți duce implicit la mania Unicului Dumnezeu. Cum ar putea David, Moise, Daniel sau Pavel sa vorbeasca frumos despre Baal (sau despre proroocii lui), Astarteea (dumnezei straini care n-au nimic in comun cu adevaratul Dumnezeu) scrieri apocrife (care recunosc o parte din adevar) cand ei spun ca daca vine cineva chiar si un inger sa puna o alta temelie sa fie ANATEMA (adica la fel cu cea propovaduita de ei). Dacă orice asociere a unui om crestin cu zeii străini e condamnată de Biblie eu de ce aș ridica temple pentru alți dumnezei când eu am fost creat să aduc slavă Unicului Dumnezeu ? Iertați-mă dar ce aș putea să învăț de la Allah din Coran sau orice altă lucrare chiar și creștină care mă învață despre acest subiect, când am Cuvântul Vieții care e menit să mă învețe despre Adevăratul Dumnezeu: Cel Viu, Cuvânt care spune că astfel de lucruri vor veni în zilele din urmă și sunt menite să întoarcă mințile chiar și al celor aleși și că duc la controverse. Începutul înțelepciunii e frica de Domnul. Cum ar stoarce Ilie învățăminte pentru israeliți de la Baal & Astarteea ? Ce asemănări și ce atribute ale lui Dumnezeu ar putea vedea Moise în vițelul de aur ? Câte cărți ar fi trebuit să scrie Șadrak, Meșak și Abed-Nego despre statuia de aur ridicată de Nebucadnețar înaintea căruia nu s-au închinat ? Ce atenție trebuia Daniel să acorde altui dumnezeu în afara Celui care merită toată atenția ?

 

Intre Allah si Dumnezeul lui Israel exista tot atata asemanare cat exista intre Dumnezeu (care există de la sine) si orice alt zeu făurit de mintea umană. Islamul a furat identitatea Dumnezeului celui Viu si adevărat, a pus-o intr-un alt context tocmai de aceea nu accepta statul Israel si doreste exterminarea lui împlinind scriptura Gen16:12: El va fi ca un măgar sălbatic; va fi împotriva tuturor oamenilor (adica atei sau israeliti), şi toţi oamenii vor fi împotriva lui; va locui separat (la est, în ostilitate) de toţi fraţii săi. Asta dacă am presupune că Mohamed ar fi urmașul lui Ismael fratele patriarhului Iacov și fiul lui Avraam, asa cum sustin islamicii. Păcat că Mohamed a refuzat să fie genealogizat înainte de Maad, معد despre care unii au sugerat, că a fost strămoşul 4, înainte de al-Nather bin Kinaneh (http://j.mp/1eoZEv2)

Comentarii

Articole Populare

Cazul Pustan

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari