Citirea Bibliei

"Orice ascultare e urmată de o binecuvântare !" (Petru M)

Așa că am decis că vreau să ascult de Soarele nostru, cea mai de preț bijuterie care încă n-o putem vedea cu ochii fizici dar de o strălucire pe care dacă am cuprinde-o cu acești ochi am orbi și de o valoare ce nu se poate compara în această lume cu nimic.

 

Biblia e Chipul Dumnezeului celui viu. Și Duhul Sfânt e garanția împlinirii promisiunilor Sale. Așa că de ce n-am sta la timp și oricând avem ocazia să privim Înțelepciunea Creatorului atât cât ne este dat să vedem. Cel mai prețios timp.

 

De aceea vă recomand să citiți Biblia în fiecare zi, la prima oră a dimineții. Eu am început să o citesc din acest an urmărind comentariul biblic al credinciosului scris de W. MacDonald. În acest fel am realizat că din multitudinea de variante ce-ți vine în minte la citirea unui pasaj biblic acest comentariu biblic te îndrumă spre adevăratul sens pe care dorea autorul să-l înțelegi.

 

Cred că acest comentariu îți arată calea prin care poți scoate o perlă prețioasă din locașul ei. E ca și cum ai ieși într-o excursie să vezi splendoarea munților în adevărata ei valoare. Fără această unealtă ai vedea munții dar va trebui să mai treci pe acolo de multe ori să sesizezi adâncimea strălucirii lor. Așa e și cu acest comentariu.

 

Dar cel mai prețios e luminarea lui Dumnezeu prin Duhul Sfânt și rugăciunea în acest sens e importantă.

 

2015-03-03 16 41 35

Comentarii

Articole Populare

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

raspunsuri conquiztador

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari