Vaccinul Pfizer: rapel, reactii adverse> tahicardie, batai, inima

Locuiesc in austria, m-am vaccinat si dupa rapel am simtit ceva la inima. Nu puteam dormi noaptea. Eu iau de 10 ani medicamente de tensiune. La spital au vazut ca analizele de sange sunt ok, EKG e ok, mi-au dat medicamente de linistit si mi-au zis sa merg la cardiolog sa imi faca eco la inima sa vada daca totul e in regula. Abia peste 2 saptamani am gasit programare. 


Sotia dupa rapel a avut greturi, la docorul de familie i-a zis ca are gastrita iar seara nu s-a simtit bine si am dus-o la spital. Acolo pana sa spuna ca din cauza durerilor de burta si din piept i-a luat pulsul, si voiau sa o duca la operatie ca avea pulsul peste 150 batai pe minut. Dupa 3 ore de asteptari au venit analizele de sange care erau spre surprinderea lor foarte ok. La EKG avea tahicardie dar s-a stabilizat pulsul la 90. Au trimis-o acasa, dar acolo a tot auzit doctorii intrebandu-se ce e cu atatia pacienti care vin cu probleme de inima dupa vaccin. Ambii am luat Pfizer.

Comentarii

Articole Populare

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador

Diigo

Cazul Pustan