Clicknet de la romtelecom - reclame, redirectari, spam

Astazi dau sa intru pe blogger.com si … surpriza … imi apare o reclama la myClickNet:

2011-10-04 16 16 10

Dau sa ies. Inca o surpriza. Fereastra de confirmare ?!
Ma uit la conditiile impuse:
* Prin apăsarea butonului "Continuă", sunteţi de acord cu Termenii şi condiţiile de utilizare, precum şi cu Protecţia Datelor Personale şi Regimul Cookie-urilor.
Dau click pe al doilea link, astept 30 de secunde, mai dau un refresh, nimic. Inca un click si aflu:
ROMTELECOM tratează cu seriozitate intimitatea dumneavoastră.
Pai tocmai m-ati intrerupt. Sigur aveam altceva mai bun de facut decat sa va citesc reclamele voastre.
în mod particular, vă oferiţi consimţământul în ceea ce priveşte procesul de colectare şi analiză a datelor descris în Clauza 6 din prezenta Politică privind protecţia datelor personale şi Regimul Cookie-urilor
BigBrother !!?
Folosind o tehnologie revoluţionară, MyClicknet personalizează experienţa dumneavoastră legată de internet prin înţelegerea intereselor dumneavoastră generale, pentru a vă oferi un Conţinut mai relevant şi mai puţină publicitate irelevantă în timp ce dumneavoastră navigaţi pe internet. MyClicknet derivă interesele dumneavoastră din activitatea dumneavoastră generală de navigare şi căutare pe internet. Apoi, atunci când vizitaţi site-urile noastre partenere, vă pot fi prezentate Conţinutul şi publicitatea care sunt de interes pentru dumneavoastră.
intimitatea dumneavoastră este întotdeauna în siguranţă.
I-auzi:
Invitaţia va fi din nou prezentată şi celorlalti utilizatori ai calculatoarelor din casă, dar, dacă doreşti să nu mai apară pentru nimeni, dă un click "Dezactivează în casa ta."
2011-10-04 16 57 23

In schimb nu-mi permite sa salvez pagina. Am salvat doar codul sursa.

2011-10-04 17 05 37

Ok. am apasat pe butonul “Nu multumesc !” si imi da urmatoarea eroare:

2011-10-04 17 08 57

UPDATE:
Am mai avut probleme cu internetul de la Romtelecom si s-au rezolvat o perioada. Insa, astazi 10.10.2011 de la ora 2:00 pana la 20:00 a cazut din nou. Probabil iar din cauza furtunii de la cucuietii din deal.

Si copolovici & diana si-au exprimat nemultumirile cu privire la SPAM-ul clicknet de care scriam la inceputul  acestui articol. Le-am scris si celor de la romtelecom. Mi-au aruncat in fata articolul din contract ce le permite sa faca mizeriile astea.

Articole Populare

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

raspunsuri conquiztador

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari