Fereasca Dumnezeu

O spunem:
... de frică să nu ni se întâmple nouă.
... când apare un lucru pe care nu-l dorim.

Într-o conversație:
   bla bla bla
"să ne ferească Dumnezeu"
   bla bla bla

Islamiștii pronunță "pbuh" [pace be upon him] în orice context e folosit numele profetului Mahomed pentru a arăta importanța numelui folosit. Urmăresc folosirea cuvântului "Dumnezeu" pe twitter și în blogosferă și observ că "Becali", "ferească", "să-l odihnească" sunt cele mai folosite. Însă nu mă miră că folosim tot felul de fraze prin care greșim față de EL luându-i în deșert numele Lui cel sfânt.

Unii bat în lemn și spun această frază magică precum vrajitorile perfecționate în arta magiei albe/negre. Tradiții și obiceiuri băbești de origine păgână. Iată și câteva versete:

Geneza 44:7  Ei i-au rãspuns: „Domnule, pentru ce vorbesti astfel? Sã fereascã Dumnezeu pe robii tãi sã fi sãvârsit o asemenea faptã!
Geneza 44:17  Dar Iosif a zis: „Sã mã fereascã Dumnezeu sã fac asa ceva! Omul la care s-a gãsit paharul, va fi robul meu; dar voi, suiti-vã înapoi în pace la tatãl vostru.”
1 Samuel 20:2  Ionatan i-a rãspuns: „Fereascã Dumnezeu! Nu vei muri. Tatãl meu nu face nici un lucru, fie mare, fie mic, fãrã sã-mi dea de stire; pentru ce mi-ar ascunde el lucrul acesta? Nu este nimic.”
Matei 16:22  Petru L-a luat de oparte, si a început sã-L mustre, zicând: „Sã Te fereascã Dumnezeu, Doamne! Sã nu ti se întâmple asa ceva!”

Pure 
Image by melolou via Flickr
____________________

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador