Despre pariuri și Tipseri-net

Am fost contactat de Tipseri.net prin intermediul celor de la Softpedia
[asta pentru ca blogul de pe softPedia apare primul in cautarea google]
si mi s-a spus ca voi putea fi chemat in judecata pentru acele postari.

Din cauza ca pe atunci nu aveam probe, am sters acele articole de pe softpedia iar pe blogul personal am retinut doar esența. Însă tot ce apare de acum înainte pe site poate fi probat [există și niște printScreen-uri] în justiție. Nu știu cât de ok e să le postez pe site de aceea cei care doresc probele mă pot contacta pe email și probabil le vor și primi.

În ultimul timp însă am realizat că mai bine urmăresc ziare ca gsp.ro sau prosport.ro pentru a-mi lua informațiile pentru pariere. Asta dacă mă voi gândi să pariez pe bani, și nu virtual. În prezent rulez câteva proiecte și nu voi mai monitoriza acest site. În acest fel vor sta și tipseri.net mult mai confortabil și vor modifica biletele și meciurile ori cotele așa cum au făcut-o până acum și nimeni nu le va mai spune nimic.


E site-ul lor și ca fiecare administrator de site pot schimba informațiile cum doresc.
De bun simț era să păstreze aceste bilete nealterate ca un history pentru a vedea lumea cât de buni sunt.

Din păcate, bunul simț e dat dispărut în țărișoara asta, dar nu numai că nu există ci merge în direcția opusă până acolo că se laudă că-s cei mai buni.
Îi las să viseze în continuare, eu mi-am atins scopul, am demonstrat că schimbă cum doresc ei biletele și sunt pe pierdere chiar și "the best of the best".
Probabil există oameni care trăiesc din pariuri, dar 98% pierd mulți bani.
Am încercat-o și pe asta și mi-am demonstrat că toți care spun că se poate câștiga din pariuri sunt începători.

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan