despre millennium bank

Felicitările mele !!
sunt client Millennium Bank ... de vreo câteva luni.
Și azi dimineață am rămas uimit când am fost sunat de agentul cu care am făcut contractul pentru a-mi spune că s-au schimbat câteva lucruri la bancă și dacă accept să continui colaborarea în aceste condiții.

Am rămas plăcut surprins de acest gest al băncii. Puteau frumos să nu îmi spună nimic dar nu au făcut-o.
Încă un aspect plăcut a fost primirea cardului. Știu că la BRD trebuia să mă duc după el la sucursală, aici mi-a venit prin curier. Am fost sunat de cei de la bancă cu câteva zile înainte de a veni curierul pentru a-l programa. Îmi amintesc că la BRD trebuia să stau și la coadă cel puțin 30 min pentru a-mi ridica cardul.

Deci se poate și în România întâmpla lucrurile astea.
Îmi pare bine că am luat decizia de a schimba banca. Unii ziceau că băncile astea noi nu sunt consecvente, sunt doar de moment, dar se pare că în zilele noastre ai un câștig dacă mai schimbi, dacă ești deschis la schimbări.
HAYWARDS HEATH, ENGLAND - OCTOBER 15:  Sarah G...Image by Getty Images via Daylife

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari

raspunsuri conquiztador