fabrica de masini – tips & tricks

UPDATE:
când răspundeți la întrebări, dați cât mai multe clickuri pe butonul de trimitere și veți primii puncte de câte ori ați dat click. Așa am ajuns să fac 1 mil de puncte într-o singură oră.

UPDATE: (Danylu)
Oameni buni....fiti atenti aici smecherie..poate stiati poate nu stiati....dupa ce ai efectuat testele nu-ti da masina si punctele pana nu vezi masina...asa ca la fiecare test uitati-va pe toate paginile......am facut o masina pentru colectie si era bloca desi stiam sigur ca a efectuat toate teste si m-am pus pe cautat.....am gasit-o bineinteles si era asa cum am banuit eu......ce sa vezi frate.......m-am pomenit cu peste 40.000 de puncte...sincer am ramas si eu surprins.......cand m-am dus iar la colectie masina era deblocata si pa langa ea inca vreo 10.....asa ca....fiti foarte atenti!!!!

Te voi învăța cum să automatizezi procesul de “creare mașină” și de “intrare în teste” din meniul jocului “Fabrica de mașini”. Tu doar te uiți cum calculatorul dă click pentru tine. E cam obositor să dai atâtea clickuri pentru un joc.
Ce trebuie să faci ?
  1. iei tool-ul Selenium IDE. Eu am luat versiunea asta
  2. în Firefox dai Allow –> Install –> Restart
  3. îl găsești în Meniul Tools –> Selenium IDE al Firefox
  4. poți face teste tu. el înregistrează pașii tăi
  5. sau poți rula testele mele cu File –> Open (Ctrl+o)
  6. în pagina principală alege Slow – vezi poza de mai jos
  7. poți adăuga de mai multe ori un test (de ex. să bagi toate mașinile în testare de la o categorie – ex: traseu urban)
Am făcut câteva teste pe care le poți găsi aici cu următoarele precizări:
  • faDusterMare – va merge în fabrica ta și va da click pe fiecare buton, va face o mașină Duster și se va opri la înmatricularea mașinii la care va trebui să-i adaugi tu literele: ex. QUI și să-i dai continuă.
  • faDusterMare2 – aceeași precizare ca mai sus cu diferența că mașina are alte caracteristici
  • test1 – va merge în meniul de teste și va alege traseu urban –> prima mașină pe care o va trimite în test. Nu mai trebuie să faci nimic aici.
  • test2 – la fel ca la test1 dar va alege “de la munte la mare” în schimb.

001

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador