dam in judecata faraPret.net ?

Fără regulamente, fără un brand k lumea, nou intrați în acest mediu, faraPret.net promiteau marea cu sarea. Mulți au crezut și le-au promovat magazinul prin acel link. Li s-a promis un produs. Atât a rămas. Promisiunea.

 

Țeparii faraPret.net s-au ales cu o bază de date solidă, cu date reale (adresă de domiciliu, nume, prenume, mobil, etc) și văzând că bomba lor nu a avut efectul dorit au închis prăvălia (de fapt le-a fost suspendată probabil pentru neplata hostului) și s-au ascuns.

 

Țin minte că aveau o secțiune:

Clienti multumiti:

Robert din Galati: "Nu am castigat la TV sau radio ceva vreodata. Am castigat aici! ms fain "


Andrea Bucuresti: "A venit Mosu mai repede:)"


Marius din Arad: "Ma intreb daca mai pot comanda inca un cadou pt prietena mea, am primit acum 2 zile jucaria de plus."


Anemone din Oradea: "Multumesc din suflet!!!"

Sau secțiunea de noutăți:

Noutati:

14/11/2010 - Un weekend minunat va dorim tuturor. Noi produse adaugate!


13/11/2010 - Va rasplatim fidelitatea! Am acordat azi premiile castigate la tombola! Felicitari castigatorilor iar celor care fac comenzi le dorim noroc!


13/11/2010 - Sambata 13 cu noroc! Urmareste noile produse si comanda-le. Nu uita si de tombola - dam 100 ron pe zi!

Ne strângem toți să-i dăm în judecată ? Ce șanse credeți că am avea din moment ce nici site nu mai au ?

 

 2010_11_16_18_52_000

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

raspunsuri conquiztador

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari