Licurici-net Castiga-in Teapa

2010_11_28_22_37_000 Spuneam mai devreme despre țeapa Licurici.net. Am încercat și eu sistemul. Mi-am făcut un cont, am adăugat datele mele și am promovat siteul prin linkul primit. Am ajuns pe locul 6 în cateva ore ceea ce a atras atenția țeparilor Licurici.net. În câteva minute nu mă mai puteam loga. Mi-au șters contul, fără probleme, fără notificări ca și cum n-ar fi existat vreodată. Așa că anunțurile de pe site apar ca mai jos:

2010_11_28_21_23_000

 

Încerc să-mi recuperez parola:

 

2010_11_28_22_28_000

 

Nu știu dacă ar mai avea rost să vorbesc cu organizatorii din moment ce nu există termeni și condiții și acțiunile lor se fac în asemenea hal. Mulțumim Sinobirom pentru sfat. Chiar nu se merită să vă pierdeți vremea cu acești escroci.

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

Petrica Gaina - pastor Obreja Bautari