quiz stii banking si castigi BCR

Concursurile derulate de bănci sunt cele mai nasoale. Întrebările sunt legate de produsele lor însă nu se opresc aici, parcă te spală pe creier prin tot felul de teorii și întrebări doar ca să le cumperi produsele. Tipu care pune întrebările - Mihai Călin - mai mult doarme și uite așa trec secunde prețioase care nu fac decât să îmi provoace mai multă greață pe lângă muzica de cacao pe care au pus-o pe fundal. Nasol:
ai nevoie de o suma importanta pt a-ti repara masina apelezi la rude sau faci un credit
un prieten iti cere niste bani imprumut ce faci? B
care sunt pachetele de cont curent bcr adresate persoanelor fizice? b. esential
ce este perioada de gratie la un credit ipotecar? c
peste cateva sapt iti expira cardul de debit. b
ce este anuitatea? d
overdraft. d
De ce nu scriu răspunsurile ?
dacă era mai atrăgător le scriam și eu.

dar mi se pare cea mai mare prostie concursul ăsta, adică n-am timp nici să citesc cele 4 variante și dobitocul ăla de călin mai stă să se uite în fișele alea (timp în care cred că se încarcă flash-ul respectiv).

Prin urmare doar pentru citirea variantelor ai maxim 90 de secunde. Dar ele-s kilometrice și sunt și 40. Adică 2,25 secunde pe varianta de răspuns. Mie nu-mi ajunge timpul ăsta.

În plus, întrebările sunt mai mult legate de preferințele personale decât ancorate în realitate. Un amalgam între ce preferi, ce-ți oferă banca și ce ar trebui să fie în realitate. O prostie.
2010_12_21_01_37_000

Comentarii

Articole Populare

Diigo

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

raspunsuri conquiztador