Teapa concurs online

LA GRAN FARSA DE LOS PREMIOS DE LA MUSICA 2008

 

Am primit următorul mesaj de la un vizitator al siteului. Așa putem spune și altora despre țeparii concursurilor românești. Haideți să-i scoatem la lumină. Ei cred că dacă afișează un text pe blogul lor vin fraierii și-i scot din anonimat prostindu-i că le trimit 2xiPhone și 3xMașini doar pentru că nu există o lege care să reglementeze acest aspect. Îi punctăm în alt fel.

Apreciez mult munca ta de pe blogspot de a oferi raspunsuri la cateva concursuri, chiar zilnic. Imi place ca nu-ti este indiferent faptul ca unele site-uri uita sa mai ofere premiile promise. 

Am si eu cateva exemple, la unele am trimis si mailuri daca au avut contact afisat. Iata cateva tepe care continua:

  • questionpro.com este de prin oct si ar fi trebuit de vreo 2 luni sa anunte castigatorii
  • concursuriro e al unei persoane care se ocupa si de anuntarea de concursuri si ar fi trebuit sa fie un exemplu
  • raspunsultau.ro - afisarile castigatoriilor nu sunt datate, dar sunt vechi
  • SapteSeri.ro sunt inca in vacanta de Craciun
  • kudika.ro - deasemenea in vacanta
  • eva.ro - au dat cateva premii si apoi au renuntat

Mai sunt si altele, dar au intarziere de vreo 7 zile fata de data anuntata

Image by mermadon 1967 via Flickr

Comentarii

Articole Populare

raspunsuri conquiztador

Biblia vs Cartea lui Mormon

Cazul Pustan

Diigo